Even Valbjørn Skrevet 14. april 2021 Del Skrevet 14. april 2021 Heisann, Kjører en Panigale 1199 og bestemte meg for å kjøpe throttle spacers til den da det var mye slark i overføringen. Må si jeg ble veldig positivt overrasket over hvor bra dette fungerer. Det å cruise på et gitt turtall er nå blitt et hav enklere og mer konsistent sammenliknet med hvordan sykkelen var før dette ble installert. Installasjonen var grei nok, 20 min toppen. Vet ikke om noen andre har erfaringer fra dette, men jeg tenker umiddelbart tommel opp 🙂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
perern Skrevet 14. april 2021 Del Skrevet 14. april 2021 Helt enig. Monterte det på min SFV4 og er veldig fornøyd. Ingen dødgang og lett å holde stabil gass. Blir gøy å prøve det på Rudskogen i race modus😁 IMG_5686.MOV Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marius Tangen Olsen Skrevet 27. mars 2022 Del Skrevet 27. mars 2022 Hvor kjøpte dere dette? Jeg har kjørt min Panigale V4 to ganger nå, og skjønner jo med en gang at dette må jeg ha, er jo helt ræva originalt. Veldig rare greier. Søkte litt nå.. Fant kun i dollar, 74 ink frakt! Drøyt for to små plast biter? Mvh Olsen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Even Valbjørn Skrevet 28. mars 2022 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2022 Disse kjøpte jeg og hadde ingen problemer 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aleksander Skrevet 23. mai 2023 Del Skrevet 23. mai 2023 Kan lage slike om noen trenger. 100kr settet levert på kommende banedag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg