perern Skrevet 13. februar 2023 Del Skrevet 13. februar 2023 Norsk Ducati Forening Desmodromene ønsker velkommen til temadag hos Løvaas Motor 11 mars Agenda for dagen: Vi starter kl 12:00. Pause med pizza som foreningen sponser, mellom kl. 13:30-14:15 Avslutning kl 15:00 Følgende temaer for dagen: · Dekk: Pirelli v/Ronny Brunes. Pirelli har dekk for alle Ducatier og hva passer de enkelte modellene. Nytt for året, teknisk info. · Kjøreutstyr: Dainese, Ducati, AGV v/Øyvind Osa/Håkon Vildalen Hva fabrikantene har å tilby for 2023 sesongen, sikkerhetsutstyr og div… · Vedlikehold sykkel: v/Henning Aronsen Hva du må sjekke opp/gjøre som gjør at det blir en problemfri sesongstart · Ducati 2023 modeller: Løvaas Motor v/ Håkon Vildalen/Henning Aronsen. Vi håper det har det dukket opp noen nye modeller å vise fram. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
perern Skrevet 13. februar 2023 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2023 Velkommen til årets første arrangement etter årsmøtet. Jeg håper det er mange av dere som har tid og lyst til å ta seg en tur til Løvaas denne lørdagen. Har dere noe tanker om de forskjellige temaene som bør tas opp, så gi meg et hint. Det er fint hvis de som vet at de kommer, gir beskjed i denne tråden. Det er ikke noen bindende påmelding, men greit å vite pga plass og pizza. PS! Kan være greit å putte en campingstol i bilen. Per 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lassi62 Skrevet 13. februar 2023 Del Skrevet 13. februar 2023 Har lyst å bli med på Tema dag. Er vei og føreforhold ok, så tar jeg en Dagstur østover 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Morten Hoel Skrevet 14. februar 2023 Del Skrevet 14. februar 2023 Jeg kommer, slik været er nå er det vel 15+ i mars😄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anne Skrevet 14. februar 2023 Del Skrevet 14. februar 2023 Jeg kommer 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Algr Skrevet 15. februar 2023 Del Skrevet 15. februar 2023 Jeg kommer 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Morten Evensen Skrevet 16. februar 2023 Del Skrevet 16. februar 2023 Hei igjen Så bra at dette kommer tilbake og med en ny vri👍, jeg kommer 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Erik Olsson Skrevet 19. februar 2023 Del Skrevet 19. februar 2023 Jeg kommer 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
XD1262 Skrevet 19. februar 2023 Del Skrevet 19. februar 2023 (endret) Melder avbud.... ☹️ Endret 6. mars 2023 av XD1262 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Driven Skrevet 20. februar 2023 Del Skrevet 20. februar 2023 + 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
knut kværne Skrevet 20. februar 2023 Del Skrevet 20. februar 2023 Jeg kommer 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wiklund Skrevet 8. mars 2023 Del Skrevet 8. mars 2023 Jeg blir med👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
XD1262 Skrevet 9. mars 2023 Del Skrevet 9. mars 2023 Legger inn beskjeden på nytt: Melder avbud.... (så blir det ingen sure miner om at jeg ikke har gitt beskjed) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aleksander Skrevet 9. mars 2023 Del Skrevet 9. mars 2023 Kommer 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lassi62 Skrevet 10. mars 2023 Del Skrevet 10. mars 2023 Må melde meg av i morgen. Kommer sterkere tilbake ved en senere anledning 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
perern Skrevet 11. mars 2023 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2023 8 Desmodromer hadde en flott dag hos Løvaas Motor i Holmestrand. Synd ikke flere hadde anledning til å delta. Meget bra info om kjøreutstyr (Dainese og AGV) ved Øyvind Osa. Mye tid gikk med til sikkerhetsutstyr som airbag vest og riktig valg av klær og hjelm. Nyttig info om dekk ved Ronny Brunes. Visning og info av nye modeller som hadde ankommet Ved Håkon Vildalen. Tips om vedlikehold ved Henning Aronsen. Stor takk til Løvaas Motor v/Håkon og Henning, samt Øyvind og Ronny Takk til alle som møtte opp og gjorde dagen interessant. Håkon og Henning 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Morten Evensen Skrevet 11. mars 2023 Del Skrevet 11. mars 2023 Hei igjen Takk til Per som dro dette igang, veldig bra informasjon hele veien fra alle bidrags ytere. Anbefaler alle nye og gamle medlemmer å bli med ved neste anledning. Vi ses (og høres)helt plutselig 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Morten Hoel Skrevet 13. mars 2023 Del Skrevet 13. mars 2023 Flott dag, og ett par nye aha opplevelser😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg