Gå til innhold

Desmodromenes Ducati On Track Torsdag 16. Mai


Anbefalte innlegg

Velkommen torsdag 16. Mai, klokken 15 -19 med fem gromme pass for alle

Oppmøte SENEST kl 14 for obligatorisk teknisk og førermøte.

 

Obligatorisk teknisk kontroll kl 14, førermøtet kl 14:40

Påmelding gjøres lenger ned på siden for 1500.- pluss gebyr frem til 1. Mai.

Etter det økes prisen til 1800.- Påmelding stenger 13. Mai kl. 23.59 (kun forhåndspåmelding)

Ikke videresalg av billetter. Ikke angrerett eller refusjon etter 1. Mai.

Banekjøringen er åpen for medlemmer av Desmodromene og de danske og svenske Ducatiklubbene. Det er også noen gjesteplasser for de uten medlemskap, eller medlemmer på andre merker. Disse betaler 300.- ekstra for deltagelse.

Du må krysse av for at du godtar kjøpsvilkårene OG har satt deg nøye inn i Desmodromenes egenerklæring og vår ABC

Banekjørings ABC erklæring justert 2024.pdf

Gruppeinndeling:

Grønn = Skiltgruppe for nybegynnere og alle som ønsker å øve i rolige former. Første gang du kjører med oss skal du melde deg på i denne gruppen.

Gul = Skiltgruppe for de som har kjørt på bane tidligere og som ønsker litt tempo

Rød = Skiltgruppe for de med mer erfaring

 

Har du spørsmål til arrangementet eller påmeldingen, kontakt [email protected]

 
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Det viste seg at det som så ut som en oljelekkasje midt😱 under, bare var bremsevæske lekkasje fra bakbremsbeholderen (den beholderen blir veldig varm der den sitter ved eksosrøret)

Så istede for å demontere motor, så blir jeg med.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det neste måletilbudet blir i Kongsberg.

Søndag 5. mai kl 14 på Shell, Numedalsveien 7. (Vi flytter oss hvis nødvendig av hensyn til annet folk)

Seriøs påmelding pr mail til [email protected] 🏍️ slik at også ikke-medlem-ducatisti kan få måling.

Gjentar info om resultater så langt: de siste tre årene er ÉN sykkel sendt hjem fra våre dager på RudskogenÉN!!! De tolv syklene som ble målt sist onsdag kommer alle sammen til å få kjøre (unntatt en V4 med full åpen Akra). I praksis blir det veldig likt fjoråret og årene før.

VELKOMMEN

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Espen Oppedal skrev (13 minutter siden):

Blir det noe mer måling i forkant?

Evt om hvordan man kan måle selv med mobil og app?

Vi har med målere på alle offisielle arrangementer. Soft Ice Run vil bli neste mulighet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det morsomste og viktigste en motorsyklist kan gjøre 😎

ØVE PÅ BANE, HA DET GØY OG BLI MYE TRYGGERE

Inndeling i passende grupper, instruksjon underveis og god god stemning.

Påmelding senest mandag

VELKOMMEN!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aleksander skrev (På 14.2.2024 den 17.30):

Velkommen torsdag 16. Mai, klokken 15 -19 med fem gromme pass for alle

Oppmøte SENEST kl 14 for obligatorisk teknisk og førermøte.

 

Obligatorisk teknisk kontroll kl 14, førermøtet kl 14:40

Påmelding gjøres lenger ned på siden for 1500.- pluss gebyr frem til 1. Mai.

Etter det økes prisen til 1800.- Påmelding stenger 13. Mai kl. 23.59 (kun forhåndspåmelding)

Ikke videresalg av billetter. Ikke angrerett eller refusjon etter 1. Mai.

Banekjøringen er åpen for medlemmer av Desmodromene og de danske og svenske Ducatiklubbene. Det er også noen gjesteplasser for de uten medlemskap, eller medlemmer på andre merker. Disse betaler 300.- ekstra for deltagelse.

Du må krysse av for at du godtar kjøpsvilkårene OG har satt deg nøye inn i Desmodromenes egenerklæring og vår ABC

Banekjørings ABC erklæring justert 2024.pdf 203.97 kB · 10 Nedlastninger

Gruppeinndeling:

Grønn = Skiltgruppe for nybegynnere og alle som ønsker å øve i rolige former. Første gang du kjører med oss skal du melde deg på i denne gruppen.

Gul = Skiltgruppe for de som har kjørt på bane tidligere og som ønsker litt tempo

Rød = Skiltgruppe for de med mer erfaring

 

Har du spørsmål til arrangementet eller påmeldingen, kontakt [email protected]

Velg billetter

ENNO
Jeg har en rabattkode

Billett Medlem på Ducati

Standardbillett for medlemmer i Desmodromene PÅ Ducati MC

1 800

Billett Gjest

Billett for medlemmer på andre merker, eller deltagere som ikke er medlem i Norsk Ducatiforening Desmodromene

2 100

 

stoppitide skrev (På 10.5.2024 den 17.51):

Det morsomste og viktigste en motorsyklist kan gjøre 😎

ØVE PÅ BANE, HA DET GØY OG BLI MYE TRYGGERE

Inndeling i passende grupper, instruksjon underveis og god god stemning.

Påmelding senest mandag

VELKOMMEN!

Hei hei 🙂, påmeldingen er i box 👌. Jeg gleder meg til å tilbringe 16. mai på Rudskogen Raceway. Vi sees . Beste hilsen DesmoRingheim 

  • Liker 3
  • Takk 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er usikker på om nakken tåler 30 mil på nyesykker'n på Torsdag.

Så alternativet blir å kjøre den opp på pickuppen, ev. mc henger.

Er det noen andre som er inne på samme tanke, og skal kjøre sydover fra Oslo området, og vil hive seg med. Ev. har plass til min sykkel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går det an å stille med en annen Ducati enn den man har meldt seg på med?

Noe har skjedd med lyddemperne. Den en har flytta seg og den andre er løs, og sykkern bråker noe mere....

Tror ikke jeg rekker å få fiksa det i tide.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jon Tangenes skrev (37 minutter siden):

Går det an å stille med en annen Ducati enn den man har meldt seg på med?

Noe har skjedd med lyddemperne. Den en har flytta seg og den andre er løs, og sykkern bråker noe mere....

Tror ikke jeg rekker å få fiksa det i tide.

Det løser vi!
Send en epost til [email protected] med gammelt og nytt regnr, så skal vi få oppdatert påmeldingen din. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok. takk for det.

Men jeg skal prøve først prøve i morgen, et par runde kinesiske.

Se om jeg får banka de ovale. Så kan jeg putte de i hvis sykkern måler over.

Sakal bestille "orginale" termi Db killere. Men de er omtrent like dyre som ei brukt orginalpotte.

Så jeg er litt i tvil...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aleksander skrev (20 timer siden):

Det løser vi!
Send en epost til [email protected] med gammelt og nytt regnr, så skal vi få oppdatert påmeldingen din. 

Det løste seg. Jeg klemte sammen to runde innmater.

De sitter ikke helt tight i ytterveggene, men innerrøret på disse er trangt og i tillegg sammenklemt endel. Så jeg tenker det er greit med litt luft rundt.
I tillegg sitter det to andre innmater lenger inne litt løst og fast.

Får ta en runde på dette når jeg har litt mere tid.

IMG_6820.JPG

IMG_6822.JPG

  • Haha 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rudskogen 16mai

Nesten 40 mil i dag på DUCATI Streetfighter V4S, tur/retur Rudskogen motorbane med 5 pass (ca 9mil) på banen i godt tempo. Flott at det var noen i gul og rød gruppe som ville ha litt sporvalgsråd, jeg håper det var til nytte.

Veldig nyttig å ta med seg til veien også. Riktig sporvalg = bedre flyt, tryggere fører og økt sikkerhet  

Fantastisk vær, klager ikke på varmen,«men det er skikkelig god temp inne i en svart skinndress i ca 40 grader+»

Bra oppmøte og en skikkelig boost med mange glade DUCATISTER. Vi får håpe dette betyr en god DUCATI sesong. 

Gøy å se at fasilitetene på Rudskogen som kafeteria, toalettforholdene og diverse har fått seg et skikkelig løft. Så gjenstår det å se om maten løfter seg noen hakk, men foreløpig ser det ikke slik ut🤔

Ja, når man er 66 så gjør jeg som jeg vil, men skikkelig sliten blir en jo etter en slik dag🥵Godt å få skrubba litt gummi av dekkene etter 7 mnd i dvale. 

Nå smaker det godt med en pils i solnedgang på terrassen😋

 

Neste planlagte arrangement er tur til Desmolab 25 mai. Håper å se mange av dere da😁

IMG_2884.jpeg

 

IMG_2885.jpeg

 

IMG_2887.jpeg

 

IMG_2889.jpeg

 

IMG_2893.jpeg

 

IMG_2894.jpeg

 

Per

  • Liker 3
  • Takk 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens opptur var at såpass mange kom bortom og takket oss for dagen. Tusen takk - det varmer.

Dernest supert med så mange på "starplata". 49 på banen. Kassereren var smilende innom og tok med seg et trivelig økonomisk pluss for dagen.

Vi ønsker hjertelig velkommen tilbake til Ducati "Weekend" på en mandag - 24. juni

20240516_175126.jpg

20240516_175006.jpg

20240516_174849.jpg

20240516_175031.jpg

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å benytte denne siden godtar du våre Personvernvilkår og Retningslinjer