EgilJo Skrevet 3. mars Del Skrevet 3. mars Blir du med pĂ„ en tur til Desmolab lĂžrdag 10 mai? Patrik Holmberg som har lang erfaring som Ducati mekaniker og er en stor entusiast, Ăžnsker oss velkommen til Ă„ vise oss hva han driver med pĂ„ dette spesialverkstedet. https://www.facebook.com/DesmolabNorway OppmĂžte pĂ„ Tyrigrava med avreise kl 10:00. Liten stopp et eller annet sted pĂ„ veien for nĂždvendig ĂŠrend. Vi kjĂžrer pĂ„ fine veier nedover til Desmolab og ankommer ca kl 13:00.  Adressen er: Skjebergveien 174. KjĂžrerute blir kanskje omtrent slik, i Ă„r igjen : https://maps.app.goo.gl/gxA2UdVaDyf3AHEp8?g_st=im Velkommen med!!! 5 Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider Flere delingsvalgâŠ
Jon Tangenes Skrevet 4. mars Del Skrevet 4. mars Dette har jeg lyst til Ă„ endelig fĂ„ med meg. Men jeg skal pĂ„ banedag med AGM allerede 8 mai. SĂ„ jeg er nok kanskje fortsatt litt redusert denne dagen. FĂ„r bare kutte ut allt annet, og satse pĂ„ at det holder... 1 Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider Flere delingsvalgâŠ
Driven Skrevet 15. april Del Skrevet 15. april + 1 1 Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider Flere delingsvalgâŠ
Morten Evensen Skrevet 15. april Del Skrevet 15. april Ja dette er interessant, jeg kommerđïž Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider Flere delingsvalgâŠ
Jon Tangenes Skrevet 16. april Del Skrevet 16. april Jeg var sikker pĂ„ at jeg hadde lest denne posten. Og tenkte jeg fĂ„r sjekke igjen, datoen. Lette under, turer nĂ„, turer da, spontanturer osv. Ettehvert begynnte jeg Ă„ tvile pĂ„ kortids hukommelsen min. Burde ikke denne trĂ„den vĂŠrt plassert et annet sted? 1 Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider Flere delingsvalgâŠ
Morten Evensen Skrevet 21. april Del Skrevet 21. april Morten Evensen skrev (PĂ„ 15.4.2025 den 16.59): Ja dette er interessant, jeg kommerđïž Desverre mĂ„ jeg melde avbud, pga familie arrangement som dukket opp i etterkant. Da fĂ„r jeg hĂ„pe det kommer muligheter en annen gang. Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider Flere delingsvalgâŠ
Aleksander Skrevet 25. april Del Skrevet 25. april Gikk glipp av dette i fjor, sĂ„ i Ă„r er jeg definitivt med! 1 Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider Flere delingsvalgâŠ
Gasolini Skrevet 27. april Del Skrevet 27. april Blir gjerne med, med forbehold om regn đ 1 Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider Flere delingsvalgâŠ
EndreTBG Skrevet 27. april Del Skrevet 27. april Jeg blir gjerne med. Tar med en venn, da jeg skal hente monsteren og trenger en som kan kjĂžre supersporten hjem igjen.  AltsĂ„ Endre +1 1 Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider Flere delingsvalgâŠ
stoppitide Skrevet 7. mai Del Skrevet 7. mai Av hensyn til vertskapet er det fint om de som har lyst, ja, faktisk melder seg pÄ đ Hvis hverdagen er slik at det helst blir avgjort spontant, sĂ„ gĂ„r nok det ogsĂ„ greit. Husk at ogsĂ„ dette arrangementet er for MEDLEMMENE i Desmodromene. VELKOMMEN đ  1 Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider Flere delingsvalgâŠ
EndreTBG Skrevet 7. mai Del Skrevet 7. mai Jeg skulle gjerne ha kommet med nedover, for Ă„ hente sykkelen jeg har hatt pĂ„ service hos Patrik over vinteren, men han jeg skulle fĂ„ sitte pĂ„ med, har mĂ„tte avlyse. Er det noen fra Oslo som skal nedover, og har plass til en passasjer pĂ„ vei ned til SĂŠrp? Send meg gjerne en SMS om du har et ledig sete, spanderer en tank med 98 Oktan. 45235529 Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider Flere delingsvalgâŠ
stoppitide Skrevet 7. mai Del Skrevet 7. mai EndreTBG skrev (18 minutter siden): Jeg skulle gjerne ha kommet med nedover, for Ă„ hente sykkelen jeg har hatt pĂ„ service hos Patrik over vinteren, men han jeg skulle fĂ„ sitte pĂ„ med, har mĂ„tte avlyse. Er det noen fra Oslo som skal nedover, og har plass til en passasjer pĂ„ vei ned til SĂŠrp? Send meg gjerne en SMS om du har et ledig sete, spanderer en tank med 98 Oktan. 45235529 Hva med Ă„ kjĂžre en annen sykkel ned og sette igjen den? Til en transportmulighet dukker plutselig dukker opp. Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider Flere delingsvalgâŠ
EndreTBG Skrevet 7. mai Del Skrevet 7. mai stoppitide skrev (1 minutt siden): Hva med Ă„ kjĂžre en annen sykkel ned og sette igjen den? Til en transportmulighet dukker plutselig dukker opp. Det er oppe som en mulighet oppe hodet mitt đ Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider Flere delingsvalgâŠ
stoppitide Skrevet 7. mai Del Skrevet 7. mai EndreTBG skrev (26 minutter siden): Det er oppe som en mulighet oppe hodet mitt đ Da skal jeg forelĂžpig ikke si det hĂžyt, men heller la noen forbarme seg over en trengende kamerat. 1 Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider Flere delingsvalgâŠ
EgilJo Skrevet 8. mai Forfatter Del Skrevet 8. mai Velkommen med pĂ„ tur til Desmolab! đïž Patrik Holmberg Ăžnsker oss velkommen til sitt Ducati spesialverksted i Sarpsborg fĂžrstkommende lĂžrdag 10/5. OppmĂžte pĂ„ Tyrigrava med avreise kl 10:00. Liten stopp et eller annet sted pĂ„ veien for nĂždvendig ĂŠrend. En artig tur med gode MC-venner pĂ„ mer og mindre kjente veier nedover til Desmolab, og ankommer ca kl 12.30- 13:00. Bli med, da vel! đïžđïž Â 2 Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider Flere delingsvalgâŠ
Morten WitzĂže Skrevet 8. mai Del Skrevet 8. mai Hei, Jeg blir gjerne med đ Kommer pĂ„ min rĂžde Monster 821 2 Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider Flere delingsvalgâŠ
perern Skrevet 8. mai Del Skrevet 8. mai Jeg er medđ 1 Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider Flere delingsvalgâŠ
stoppitide Skrevet 9. mai Del Skrevet 9. mai Vi tar med stĂžymĂ„ler ogsĂ„ denne dagen (for Ă„ avklare dB fĂžr banedagene). Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider Flere delingsvalgâŠ
Jon Tangenes Skrevet 9. mai Del Skrevet 9. mai EgilJo skrev (PĂ„ 8.5.2025 den 13.40): Velkommen med pĂ„ tur til Desmolab! đïž Patrik Holmberg Ăžnsker oss velkommen til sitt Ducati spesialverksted i Sarpsborg fĂžrstkommende lĂžrdag 10/5. OppmĂžte pĂ„ Tyrigrava med avreise kl 10:00. Liten stopp et eller annet sted pĂ„ veien for nĂždvendig ĂŠrend. En artig tur med gode MC-venner pĂ„ mer og mindre kjente veier nedover til Desmolab, og ankommer ca kl 12.30- 13:00. Bli med, da vel! đïžđïž Â Er passe gĂ„en etter sesongstart pĂ„ Rudskogen i gĂ„r.. men tror jeg fĂ„ det til. Om man er litt seint ute: Er det mulig Ă„ hive seg pĂ„ fra Nesset, ca 10.05? GĂ„r veien om Nesset (gamle E6/ Fv 156) 1 Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider Flere delingsvalgâŠ
stoppitide Skrevet 9. mai Del Skrevet 9. mai Jon Tangenes skrev (50 minutter siden): Er passe gĂ„en etter sesongstart pĂ„ Rudskogen i gĂ„r.. men tror jeg fĂ„ det til. Om man er litt seint ute: Er det mulig Ă„ hive seg pĂ„ fra Nesset, ca 10.05? GĂ„r veien om Nesset (gamle E6/ Fv 156) Nix đ Opp og hopp. Dette klarer du uten spesialbehandling. Dessuten; du mĂ„ jo komme tidlig for Ă„ fortelle om banekjĂžringen. Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider Flere delingsvalgâŠ
Jon Tangenes Skrevet 9. mai Del Skrevet 9. mai Tenkte mest pĂ„ Ă„ gjĂžre turen kortest mulig (blir ikke store forskjellen men allt hjelper) Banereferat tar vi underveis.... 1 Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider Flere delingsvalgâŠ
EndreTBG Skrevet 9. mai Del Skrevet 9. mai Transport har lĂžst seg. Det blir plan B, kjĂžrer ned en annen sykkel, som Patrik kan fĂ„ skru pĂ„, frem til jeg for ordnet med en annen transport en annen dag. Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider Flere delingsvalgâŠ
perern Skrevet 9. mai Del Skrevet 9. mai Jon Tangenes: Turen gĂ„r om Nesset ja. Vi stopper ikke der, men som presidenten skriver sĂ„ er oppmĂžte pĂ„ Tyrigrava Ă„ foretrekke. Det er mange av oss som har deltatt pĂ„ banedager i 20-30 Ă„r og ikke har problem med Ă„ kjĂžre tur dagen derpĂ„, sĂ„ dĂ„rlig unnskyldning detteđ Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider Flere delingsvalgâŠ
Jon Tangenes Skrevet 9. mai Del Skrevet 9. mai Vel, vi har alle vĂ„re utfordringer... I gĂ„r var det en som mĂ„tte gi seg etter to pass. HĂ„per han kom seg hjem. Det er forĂžvrig to dager etter banedag i morra. 1 Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider Flere delingsvalgâŠ
Morten WitzĂže Skrevet 9. mai Del Skrevet 9. mai Jeg mĂ„ dessverre melde pass allikevel. Ble overtalt til annen aktivitet i helgen đŹ Beklager. Kommer sterkt tilbake đ Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider Flere delingsvalgâŠ
Anbefalte innlegg