10/5 tur til Desmolab/Patrik Holmberg
-
Fremtidige hendelser
Ingen kommende hendelser funnet -
Aktive Tråder
-
Av stoppitide · Skrevet
Nix 😎 Opp og hopp. Dette klarer du uten spesialbehandling. Dessuten; du må jo komme tidlig for å fortelle om banekjøringen. -
Av Jon Tangenes · Skrevet
Hei. I går var jeg med på føreretvikling, arragert av AGM, på Rudskogen. Tar jeg ikke feil var instruktørene fra MC akademiet. Sporvalget var litt avvikende fra den vi pleier å kjøre. Og det viktigste er jo at alle på samme gruppe, kjører det samme sporet, av hensyn til forursigbarhet og sikkerhet. Men en liten debatt på alternativene hadde vært artig. 1. Langstrekket ned mot T3 Angsten: Her pleier vi å holde V. kant hele veien. I går skulle vi holde oss ca 2 m fra V. kant (fortsatt god plas til forbikjøring på h side) . Slik at bremsetrrekket blir ca linjerett ut mot inngangscurbsa til T3, ett sted, før sving. jeg følte at dett ble litt feil. Da denne kurvingen er så slak at den tåler kraftig brems. Med mindere man gjør som jeg gjorde i går, å geare litt heftig ned og slippe kløtsjen brått. 2. T7 siste S sving før karusellen: Denne skulle kuttes. Da kommer man inn i en bue/radius, som stemmer omtrent med kurvinga på Karusellen. her har vi pleid å legg oss mer midt i banen, for så å drifte inn mot apex curbs ett sted. Selv liker jeg å drøye apex til slutten på curbsen. Da få jeg ei ganske rett linje inn i T9, og kan gå tidlig på gass. Legger ved bilder av hva jeg forsøker å forklare. Ikke helt nøyaktig tengna da.. "Våres" spor er det røde. -
Av Jon Tangenes · Skrevet
Er passe gåen etter sesongstart på Rudskogen i går.. men tror jeg få det til. Om man er litt seint ute: Er det mulig å hive seg på fra Nesset, ca 10.05? Går veien om Nesset (gamle E6/ Fv 156) -
Av stoppitide · Skrevet
Vi tar med støymåler også denne dagen (for å avklare dB før banedagene).
-
Anbefalte innlegg