Tyskland, Sveits, Italia, Østerrike atter en gang. 2026
-
Program
Ingen kommende hendelser funnet -
Aktive Tråder
-
Av stoppitide · Skrevet
Vi kunne ikke logge inn i Sveits, men her er forsinket rapport. Hotellet på Susten er billig og fint, med hyggelige folk og god mat, men bråkete gjester og elendig akustikk. I morges kjørte vi passene rundt Andermatt og rundet av med halv Stelvio. Tibet Hutte er tommel opp. Det DESSVERRE stengte hotellet "vårt" i Glorenza Tre bilder fra Grimsel - også i retning Furka med legendarisk (og stengte) Belvedere All time favoritten i Andermatt; Drei Könige & Post, stengt og revet... pokker! Fredagsbilder fra toppen av Susten Gedigne Albula pass -
Av stoppitide · Skrevet
Kjempekul tråd om deilig tur! Jeg skal studere ordentlig så snart jeg kan👏👏 -
Av Thomas Scharrer · Skrevet
Hei! Denne helgen kjørte jeg en utrolig flott 3-dagers Vestlande tur. Første overnatting var på Hotel Alexandra i Loen (kona kjørte følgebilen, og jeg møtte henne på Alexandra for en romantisk kveld). Andre overnatting var på Klingenberg Hotel på Årdalstangen. Totalt ble det rundt 1300 km på tre dager. Perfekt vær og bare fantastiske veier. Spesielt dag 2 var høydepunktet, med flere fjelloverganger. Dag 1: Sørumsand – Brandbu – Randsfjorden – Dokka – Gausdal – Skåbu – Randsverk – Ottadalen – Grotli – Stryn – Loen. Dag 2: Loen – over Utvikfjellet – Skei – Rørvikfjellet – Vik – den nasjonale turistveien til Sande (dette var noe av det fineste jeg har kjørt) – Nasjonal turistveg Gaularfjellet – ferge Dragsvik–Hella – Sogndal – Skjolden – Tindevegen – Årdalstangen. Dag 3: Årdalstangen – Tyinkrysset – Fagernes – Dokka – Randsfjorden – Sørumsand. Jeg kan virkelig anbefale denne turen. Hele rute: Dag 2: Hilsen, Thomas -
Av Aleksander · Skrevet
Lunsjstopp i Breitnau. Fantastiske veier gjennom Schwarzwald langs B500. Tydelig at dette er en rute for motorinteresserte -
Av Aleksander · Skrevet
Torsdag morgen ankom i følge med en solid dose sommerfugler. De har førstereisen da også brygget på en stund allerede. Sykkelen ble behørig vasket, sjekket, og pakket. Lommeboken lå dog igjen hjemme da avreisen gikk. Så ble det en litt masete start på turen med vendereis for å hente den. Derfra har det heldigvis kun gått oppover. President Lars er en framifrå og svært erfaren europafarer! Hos Louis i Kiel ble det plukket med noen småting som kan komme til nytte på turen, før vi tok motorveiene fatt. Autobahn på mc er en opplevelse! Masse ting som skjer hele tiden, og lite «nedetid». Noen korte pauser i løpet av dagen for å tanke opp sykler, og en lenger for å fore førere. Etter en lang dag i skinndress var kald drikke og middagen på Hotel Sosieté helt passe. Spent på morgendagen!
-

Anbefalte innlegg