the Official Bikes of Desmodromene
-
Program
Ingen kommende hendelser funnet -
Aktive Tråder
-
Av stoppitide · Skrevet
Husk Thomas; det regnet ikke, vi ble ikke våte og alt er i orden! 😆😆😆😲🫣 -
Av Thomas Scharrer · Skrevet
Hei, takk for nok en veldig hyggelig og godt organisert tur – like moro som alltid. Til tross for litt av og på regn innimellom var det en kjempefin tur for min del. Tindevegen og Espedalen i dag var høydepunktene for meg. Alt på hotellet var også bra, som alltid. Det var også veldig gøy å lede den lille asfaltgruppen vår. Gleder meg allerede til Kvitfjell. Hilsen, Thomas -
Av stoppitide · Skrevet
Takk til alle deltagerne - hyggelig at dere blir med👍 Kommentér gjerne hvordan du hadde det underveis og på hotellet. Vi ønsker respons🙂 Herlig tur 😎 14 til bords etter samling fra Rogakand, Lampeland, Fagernes og fire som var i området allerede fredag. Søndag morgen forsvant to tidlig tilbake til Rogaland, to eget opplegg, nesten alle våget grusen på Peer Gyntvegen, én hoppet så av i retning Tretten, noen rake veien hjem like etterpå, vi fleste la til Vingrom+Dokka og rundet av med litt tortur (treg søndagstrafikk siste biten mot Oslo), men med dobbel espresso er nå alt bra. På gjensyn gamle og nye medlemmer👏 På toppen av Peer Gyntvegen: 20260607_120327.mp4 -
Henger meg på og sier takk for en nydelig og hyggelig tur! Ble nesten 90 mil, og det kjennes i rompa 🙂 Minner samtidig alle som tok Peer Gynt vegen, om at det lønner seg å betale bommen innen 48 timer, for å slippe fakturagebyr.
-
20260606_193412.mp4 Heisann! Fikk ikke sagt hadet da jeg brøt ut av feltet etter Peer Gynt-veien.. Takk for laget alle sammen! Som forventet ble det trivelig og artig også denne gang!😃 Vi ses plutselig! Mvh. Terje
-

Anbefalte innlegg