Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

SOLGT! 916 baneklar, depotstøtter, dekkvarmere, ekstra kåpesett, div deler og alt man trenger for racing :) Hyggelig pris: 30000kr

Ta kontakt

• Program

Ingen kommende hendelser funnet
  • Aktive Tråder

• Fantastisk vær på siste søndag i september. SF V4, Monster 1200 og Monster 1100 EVO. Vi møttes i bånn av Hanekleiva og kjørte småveier så mye som mulig. Hanekleiva- Hof- Lønskoll-Brufoss- Hvarnes- Andebu- Sandefjord-Melsomvik og tilbake til Hole og Jevnaker på Bjørn og Kent.  13 mil på meg og 30-35 på de andre. Et av målene var å kjøre Hvarnes- Nes, nærmeste man kommer hårnålssvinger ala alper/dolomitter. Gang nr 2 for meg i år og like morsom som forrige gang😁 En tur innom min nye heim, med kaffe og Ducati prat. Vestfold har mye å by på av herlige mc veier og Telemark er heller ikke langt unna. Det skal bli morsomt å ha kort avstand til et eldorado av svingete, morsomme og spennende strekninger.  Innflytting og ordning i heimen gjør nok at det blir få eller ingen flere turer i år, men gleder meg desto bedre til 2027.    Jeg legger nok ut noen turer neste år fra «mitt» lokal område.  Østsida av lågen hele veien mellom Brufoss til Hvarnes   Smal, svingete og brat står det på skiltet, det passer utmerket for en Ducati😎 Et deilig bilde på parkeringsplassen.   IMG_6690.mov      
    • Tidlig (?) oppe og dro ned på Hjortneskaia for å vifte Øystein god reise🏍👏😁 Sendte med ham noen foreningsklistremerker til skotsk dekorasjon. BON VOYAGE
    • I’m off. Be back in a couple of weeks 😀
    • Flere produsenter lager en variant med en slags klo som griper under og bak nedre styrebro. Tror i hvert fall at T-Rex og Pitbull har/hadde dette.
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å benytte denne siden godtar du våre Personvernvilkår og Retningslinjer