GĂ„ til innhold

Anbefalte innlegg

Hold av lĂžrdag 16 mars.

Da blir det en hyggelig og inspirerende dag hos LĂžvaas Motor i Holmestrand for alle som er interessert i racing og spesielt Ducati.

Vi har med oss Plassen Racing som har mye Ä snakke om nÄr det gjelder deres satsing og kanskje de deler noen gode tips til de som har lyst til Ä satse selv. SelvfÞlgelig er Norges raskeste RR pilot tilstede sammen med teamet.

Per T Jenssen viser fram hans SS og er klar for diskusjon om tema ombygging.

Ellers blir nok kredittkortene flittig i bruk da vi pleier Ä fÄ uimotstÄelige tilbud pÄ klÊr og utstyr.

Kanskje blir det til en quiz ogsĂ„, selv om vi ikke rakk det i fjor 🙂 

NĂŠrmere info kommer snart.

Per B

IMG_0572.JPG

IMG_3570.JPG

IMG_3569.JPG

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

• 3 uker senere...

imageproxy.php?img=&key=0897197b768672bcHei alle Ducativenner.

NĂ„ nĂŠrmer det seg sesongens fĂžrste event.

Hvorfor ikke starte med en tur til LÞvaas Motor 16 mars. Det blir en hyggelig og interessant dag sammen med andre som digger DUCATI.

Vi starter ca kl 11:00 (kom gjerne fÞr det) med  en entusiastisk Per T Jenssen som deler sin store kunnskap om hvordan bygge en unik SS. Han har nok litt av hvert Ä fortelle og er som vanlig interessert i diskusjon rundt tema ombygging.

Det blir Pizza som tidligere. De som har lyst til Ä spise vippser meg nÄr vi starter, slik vi har gjort tidligere. 

LÞvaas motor har kanskje fÄtt inn en del av Ärets kolleksjon pÄ klÊr og utstyr, sÄ pass pÄ, de pleier Ä ha gode tilbud denne dagen

Ca kl. 13:30-14:00 fortsetter vi fjorÄrets suksess med Plassen Racing bare for dere. 

De har andre planer for sesongen enn Ä kjÞre i det spanske mesterskapet og det betyr at vi fÄr se mer til de her hjemme pÄ berget. Jeg er i hvertfall veldig spent pÄ NM sesongen i Är og det er jeg sikker pÄ at mange av dere ogsÄ er. Kongepokalen er satt opp i Superbike og det skal bli morsomt Ä fÞlge med.

Jeg gleder meg til Ä hÞre hva Plassen Racing har Ä fortelle oss i NDFD om planer for sesongen og inspirasjon til dere som har racing i tankene. Gode tips fra de kan vi forvente i Är ogsÄ. 

Jeg hÄper de har en Panigale V4R  Ä vise fram......

Jeg tipper det kan bli en lang og morsom dag hvor vi avrunder i 15:00-15:30 tiden. 

Det er fint Ä gi meg et tips pÄ denne trÄden om du/dere har tenkt Ä komme og eventuelt skal spise pizza, sÄ fÄr jeg en oversikt.

Per B

IMG_1259.PNG

IMG_2852.JPG

IMG_3571.JPG

53121434_393934011387959_73488148859977728_n.png

Endret av perern
Evaluering
Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Yohoo 😎😎😎😎 melde seg pĂ„. Et stort privilegium Ă„ hĂžre om Per TJ sitt hjemmebygg og Plassen Roadracing Team sine erfaringer.

Dessuten ganske sÄ ekstraordinÊrt hyggelig Ä motorsykkelmingle med klubbvenner.

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Takk for en flott dag hos LÞvaas Motor.  Ca 20 pers med stort og smÄtt hadde det kjempehyggelig sammen. Veldig hyggelig Ä se noen nye fjes ogsÄ.

Per Jenssen hadde en session pÄ tema, bygging av sykkel. Alltid morsomt Ä hÞre pÄ, og Pers kunnskap om alt er fra det rent tekniske til lovverket er imponerende.

Plassen Racing er det alltid interessant Ä hÞre pÄ. Spennende sesong med mye kjÞring i Norge, sÄ det blir mange anledninger for oss Ä fÞlge gutta. De viste ogsÄ fram den nye gromsykkelen Ducati Panigale V4R. En rÄ maskin som jeg gleder meg til Ä se og hÞre. 

Vi prÞvde en ny pizza leverandÞr da det viste seg at Casablanca holder pÄ Ä pusse opp sÄ kjÞkkenet var stengt. Jafs pÄ Gullhaug leverte over forventning sÄ pizzaene skled greit ned.

Quiz ble det ogsÄ og kunnskapene var bra synes sensor. David Hans stakk av med seier og en Ducati caps. 

Takk til LĂžvaas motor som alltid stiller opp for oss.

perern

• Takk 1
Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved Ä benytte denne siden godtar du vÄre PersonvernvilkÄr og Retningslinjer