perern Skrevet 15. februar 2019 Del Skrevet 15. februar 2019 Hold av lĂžrdag 16 mars. Da blir det en hyggelig og inspirerende dag hos LĂžvaas Motor i Holmestrand for alle som er interessert i racing og spesielt Ducati. Vi har med oss Plassen Racing som har mye Ă„ snakke om nĂ„r det gjelder deres satsing og kanskje de deler noen gode tips til de som har lyst til Ă„ satse selv. SelvfĂžlgelig er Norges raskeste RR pilot tilstede sammen med teamet. Per T Jenssen viser fram hans SS og er klar for diskusjon om tema ombygging. Ellers blir nok kredittkortene flittig i bruk da vi pleier Ă„ fĂ„ uimotstĂ„elige tilbud pĂ„ klĂŠr og utstyr. Kanskje blir det til en quiz ogsĂ„, selv om vi ikke rakk det i fjor đ NĂŠrmere info kommer snart.  Per B 3 Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider Flere delingsvalgâŠ
stoppitide Skrevet 15. februar 2019 Del Skrevet 15. februar 2019 42 minutter siden, perern skrev: SelvfĂžlgelig er Norges raskeste RR pilot tilstede sammen med teamet. Har jeg sagt at jeg kommer? đ Herlig med inspirasjon - vi sees! Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider Flere delingsvalgâŠ
perern Skrevet 4. mars 2019 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2019 (endret) Hei alle Ducativenner. NĂ„ nĂŠrmer det seg sesongens fĂžrste event. Hvorfor ikke starte med en tur til LĂžvaas Motor 16 mars. Det blir en hyggelig og interessant dag sammen med andre som digger DUCATI. Vi starter ca kl 11:00 (kom gjerne fĂžr det) med  en entusiastisk Per T Jenssen som deler sin store kunnskap om hvordan bygge en unik SS. Han har nok litt av hvert Ă„ fortelle og er som vanlig interessert i diskusjon rundt tema ombygging. Det blir Pizza som tidligere. De som har lyst til Ă„ spise vippser meg nĂ„r vi starter, slik vi har gjort tidligere. LĂžvaas motor har kanskje fĂ„tt inn en del av Ă„rets kolleksjon pĂ„ klĂŠr og utstyr, sĂ„ pass pĂ„, de pleier Ă„ ha gode tilbud denne dagen Ca kl. 13:30-14:00 fortsetter vi fjorĂ„rets suksess med Plassen Racing bare for dere. De har andre planer for sesongen enn Ă„ kjĂžre i det spanske mesterskapet og det betyr at vi fĂ„r se mer til de her hjemme pĂ„ berget. Jeg er i hvertfall veldig spent pĂ„ NM sesongen i Ă„r og det er jeg sikker pĂ„ at mange av dere ogsĂ„ er. Kongepokalen er satt opp i Superbike og det skal bli morsomt Ă„ fĂžlge med. Jeg gleder meg til Ă„ hĂžre hva Plassen Racing har Ă„ fortelle oss i NDFD om planer for sesongen og inspirasjon til dere som har racing i tankene. Gode tips fra de kan vi forvente i Ă„r ogsĂ„. Jeg hĂ„per de har en Panigale V4R Ä vise fram...... Jeg tipper det kan bli en lang og morsom dag hvor vi avrunder i 15:00-15:30 tiden. Det er fint Ă„ gi meg et tips pĂ„ denne trĂ„den om du/dere har tenkt Ă„ komme og eventuelt skal spise pizza, sĂ„ fĂ„r jeg en oversikt. Per B  Endret 16. mars 2019 av perern Evaluering Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider Flere delingsvalgâŠ
Homecinema Skrevet 4. mars 2019 Del Skrevet 4. mars 2019 Linda og jeg kommer og vi blir sultne đđ Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider Flere delingsvalgâŠ
TMoen Skrevet 4. mars 2019 Del Skrevet 4. mars 2019 Jeg kommer og tar gjerne litt Pizza TorbjĂžrn Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider Flere delingsvalgâŠ
Ludde Skrevet 6. mars 2019 Del Skrevet 6. mars 2019 (endret) er desverre bort reist Endret 6. mars 2019 av Ludde Dobbelt booking. Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider Flere delingsvalgâŠ
Frithjof Skrevet 6. mars 2019 Del Skrevet 6. mars 2019 Kristian Rekstad og jeg kommer. Vi er ogsĂ„ med pĂ„ pizza đ -Frithjof Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider Flere delingsvalgâŠ
Rolf Thomas Skrevet 7. mars 2019 Del Skrevet 7. mars 2019 Jeg kommer og sikkert sulten Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider Flere delingsvalgâŠ
Eirik Engja Skrevet 9. mars 2019 Del Skrevet 9. mars 2019 Jeg kommer  pizza ok  Eirik     J Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider Flere delingsvalgâŠ
KjetilB Skrevet 10. mars 2019 Del Skrevet 10. mars 2019 Dette mĂ„ vel vĂŠre en god anledning til Ă„ vĂŠre arrangement-debutant!? đ Jeg kommer, og hiver meg gjerne med pĂ„ en matbit! Kjetil Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider Flere delingsvalgâŠ
stoppitide Skrevet 13. mars 2019 Del Skrevet 13. mars 2019 Yohoo đđđđ melde seg pĂ„. Et stort privilegium Ă„ hĂžre om Per TJ sitt hjemmebygg og Plassen Roadracing Team sine erfaringer. Dessuten ganske sĂ„ ekstraordinĂŠrt hyggelig Ă„ motorsykkelmingle med klubbvenner. Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider Flere delingsvalgâŠ
Inajoy Skrevet 13. mars 2019 Del Skrevet 13. mars 2019 God aften, kommer muligens đ Trenger ikke pizza Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider Flere delingsvalgâŠ
Aleksander Skrevet 15. mars 2019 Del Skrevet 15. mars 2019 Kommer Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider Flere delingsvalgâŠ
TMoen Skrevet 15. mars 2019 Del Skrevet 15. mars 2019 Hei Per, Jeg mĂ„ dessverre trekke meg! đȘ Kos dere! TorbjĂžrn Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider Flere delingsvalgâŠ
perern Skrevet 15. mars 2019 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2019 Ta med en campingstol om det gĂ„r. LĂžvaas har mange stoler men kanskje ikke nok til alle. Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider Flere delingsvalgâŠ
Anders SĂžlvberg Skrevet 15. mars 2019 Del Skrevet 15. mars 2019 Kommer, prĂžver ogsĂ„ Ă„ lure med en rekrutt. Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider Flere delingsvalgâŠ
panigale Skrevet 15. mars 2019 Del Skrevet 15. mars 2019 Jeg kommer, har jeg meldt meg pĂ„ fĂžr đ€ Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider Flere delingsvalgâŠ
Trond Skrevet 16. mars 2019 Del Skrevet 16. mars 2019 Bedre med sen pĂ„melding enn og la vĂŠre, sĂ„ jeg kommer fra Sandefjord og er med pĂ„ pizza. Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider Flere delingsvalgâŠ
perern Skrevet 16. mars 2019 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2019 Takk for en flott dag hos LĂžvaas Motor.  Ca 20 pers med stort og smĂ„tt hadde det kjempehyggelig sammen. Veldig hyggelig Ă„ se noen nye fjes ogsĂ„. Per Jenssen hadde en session pÄ tema, bygging av sykkel. Alltid morsomt Ă„ hĂžre pĂ„, og Pers kunnskap om alt er fra det rent tekniske til lovverket er imponerende. Plassen Racing er det alltid interessant Ă„ hĂžre pĂ„. Spennende sesong med mye kjĂžring i Norge, sĂ„ det blir mange anledninger for oss Ă„ fĂžlge gutta. De viste ogsĂ„ fram den nye gromsykkelen Ducati Panigale V4R. En rĂ„ maskin som jeg gleder meg til Ă„ se og hĂžre. Vi prĂžvde en ny pizza leverandĂžr da det viste seg at Casablanca holder pĂ„ Ă„ pusse opp sĂ„ kjĂžkkenet var stengt. Jafs pĂ„ Gullhaug leverte over forventning sĂ„ pizzaene skled greit ned. Quiz ble det ogsĂ„ og kunnskapene var bra synes sensor. David Hans stakk av med seier og en Ducati caps. Takk til LĂžvaas motor som alltid stiller opp for oss. perern        1 Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider Flere delingsvalgâŠ
Anbefalte innlegg