Temadag hos Løvaas Motor
-
Program
Ingen kommende hendelser funnet -
Aktive Tråder
-
Av Sverre Houmb · Skrevet
Det er flott, jeg skal gjøre det. -
Av stoppitide · Skrevet
Hvis du vil dele sykkelen med oss, så kan du lage en egen tråd i Meccanica-kapittelet. Ikke overrent av kommentarer, men det BLIR lest og hobbyen vår beviser stadig at den er interessant for flere enn man skulle tro. F.eks. har min Monsterskravling 65.000 visninger. -
Av Sverre Houmb · Skrevet
Har lett litt, og det meste er ute av produksjon eller sluttsolgt. Fant et firma i New Zealand som lager repro i rustfritt, og så langt er det kun de som har men de ser bra ut. Skal høre om de ville selge et sett carriers med bobbins i tillegg til et sett skiver. Så kan jeg ha to oppsett. -
Av stoppitide · Skrevet
Har du forsøkt å ta et bilde og gjøre et bildesøk på google? -
Av stoppitide · Skrevet
Vanskelig "bestilling". Ebay har noen få forslag. Du får jo kjøpt moderne SuperSport skiver fra Brembo og jeg synes jeg skimtet noe fra SBS(?), men det er sikkert et stykke unna det du vil ha... Noen spesialister i UK har sikkert noe, men hvordan oppnår man kontakt... Likeså i Italia, men enda verre å oppnå kontakt. Kämna har/hadde sikkert dette. Likeså Biggelaar. Kanskje RedFoxGrinta. Bevel Heaven har eller kjenner noen? Det har vel kanskje blitt sånn at de som har slikt liggende ikke gidder å menge seg med folk på sosiale medier (inkludert hjemmesider). De snakker mest med hverandre eller kanskje aller helst med ingen. Krysser fingre for at noen kommer med noe til deg, men det kan nok ta tid. Dette er (nesten) ok slakk på fullflytende. Alt innenfor dette er ok. Andre videoer til generell underholdning https://www.youtube.com/results?search_query=desmodromene
-

Anbefalte innlegg