Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Tirsdag 24. juni klokken 15:00 – 19:00

Velkommen tirsdag 24. juni, klokken 15 - 19 med fem gromme pass for alle.

Oppmøte kl 14.

Les vår ABC grundig, memorér og følg den.

Obligatorisk teknisk kontroll kl 14 Førermøte kl 14.30

Påmelding gjøres lenger ned på siden for 1.800 frem til 1. juni.

Fra 1. juni er prisen 2.100

Påmelding stenger 22. juni kl. 23.59 (vi har kun forhåndspåmelding)

Ikke videresalg av billetter. Ikke angrerett eller refusjon etter 1. Juni. 

Banekjøringen er åpen for medlemmer av Desmodromene og de danske og svenske Ducatiklubbene.  Det er også noen gjesteplasser for de uten medlemskap, eller medlemmer på andre merker. Disse betaler 400 ekstra for deltagelse.  

Du må krysse av for at du godtar kjøpsvilkårene OG har satt deg nøye inn i Desmodromenes egenerklæring og vår ABC for banekjøring

Gruppeinndeling:

Grønn = nybegynnere og alle som ønsker å øve i rolige former. Hvis det er din første gang med oss på Rudskogen, så skal du melde deg på i denne gruppen

Gul = for de som har kjørt på bane tidligere og som ønsker litt tempo

Rød = for de med mer erfaring

Spørsmål?  [email protected]

 

 

 
  • Liker 1
  • Takk 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

stoppitide skrev (På 29.5.2025 den 12.13):

Søndag 1. juni er siste dag for laveste pris 👍

 

Da får jeg henge meg på allerede nå da. Men det finnes vel div. refusjonsordninger, for oss sykemeldte🤪

I går våkna jeg, kjennte etter, og tenkte at, hmm, så bra,neste gang kan nok bilen bli hjemme. 

Så skulle vi ut å kjøre matrialer. Skulle flytte litt på materialene sideveis, og røska til🤕 (fort gjort  gjlemme at man ikke er 30 lenger)

Men, for å være optimist, så løser det seg vel i løpet av  nitten dager, så jeg kliner til..

  • Liker 1
  • Takk 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Neil66 skrev (På 17.6.2025 den 10.54):

OK, da har jeg meldt meg på for å gi ST'n en tur på bane, aldri ridd en sykkel på bane før (biler noen ganger) så vil være morsomt ... jeg håper ...!

ST på bane blir helt supert. Husk å flytte opp pottene, etter du har tatt av sedeveskene. Da følger hovedstøtta også med opp.

På bildet kjører jeg en ST2 på Våler i fjor. Tror bildet er tatt eller etter jeg flytta opp pottene...

IMG_8371.jpg

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri hatt pottene på høyeste nivå, må ta en nærmere titt, trodde at sideveskene ramme måtte fjernes først for å gjøre dette, og det skal jeg ikke gjøre siden dette er min daily beater, og planlegger en laaaang tur i august! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neil66 skrev (3 timer siden):

Har aldri hatt pottene på høyeste nivå, må ta en nærmere titt, trodde at sideveskene ramme måtte fjernes først for å gjøre dette, og det skal jeg ikke gjøre siden dette er min daily beater, og planlegger en laaaang tur i august! 😛

Flytte opp pottene er en 1 minutters jobb.

Kun en bolt ut, potte svinges opp, bolt inn/tilbake. Men da får du ikke plass til sideveska.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jon Tangenes skrev (11 minutter siden):

Flytte opp pottene er en 1 minutters jobb.

Kun en bolt ut, potte svinges opp, bolt inn/tilbake. Men da får du ikke plass til sideveska.

Skal prøve i morgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Armen min hadde sakte blitt bedre. Forrige Fredag kjørte jeg en dagstur, som gikk greit.

Mandag skulle jeg flytte på noe plank i garasjen. Da hugg det til igjen. Denne gangen skikkelig vondt.

Siden er den blitt noe bedre. prøvde meg på et par mil nå i kveld. Det gikk sånn passe😐

Men jeg har ikke gitt opp tirsdagen helt. Planen nå er å ta sykkelen på bilen (igjen), kjører med løse hender (som man egentlig skal), Blir jeg en sinke, får jeg heller flyttes ned i grønn gruppe....

  • Trist 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jon Tangenes skrev (17 timer siden):

Flytte opp pottene er en 1 minutters jobb.

Kun en bolt ut, potte svinges opp, bolt inn/tilbake. Men da får du ikke plass til sideveska.

Da er det gjort - takk for tipsen ☺️

IMG_2031.thumb.jpeg.ead874866ecabf41b25ef09f13a631b1.jpeg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk folkens, spesielt til styret og instruktørene som arrangerte, og overvåket, denne banedag, det var min først (på en MC) men 100% sikke ikke min siste! 🏍🏁

Hyggelig å treffe og sette noen ansikter til forumnavnene 😎

  • Liker 5
  • Takk 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enda en stor suksess 🙂 takket være flotte folk som deltar og Styre & Stell som stiller opp på dugnad for å gi sine bidrag. 

En forening på sitt beste - tusen takk🏆

Vi hadde 48 deltagere og passerte break even med 30% denne gangen. Nesten like bra som sist gang. 

Det viktigste er dog at alle har det gøy - både når dere kommer, når dere kjører og ikke minst når dere drar. Ingen personskader i dag heller. 

Alvoret synker inn i forsamlingen. Teknisk kontroll 😎

Rudskogen 24. juni 2025 2.JPG

Rudskogen 24. juni 2025 3.JPG

Rudskogen 24. juni 2025 4.JPG

Rudskogen 24. juni 2025.JPG

 

  • Liker 6
  • Takk 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En strålende ettermiddag på Rudskogen😁

En bra gjeng som venter på at vi skal få kjøre. 
IMG_4875.jpeg
 

Generalen og presidenten under førermøtet. 
IMG_4876.jpeg

Pakket og klar for hjemreise, da kom regnet!

IMG_4878.jpeg

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • stoppitide fjernet fremhevingen av denne emne
  • Fremtidige hendelser

    Ingen kommende hendelser funnet
  • Aktive Tråder

    • Hei, siden det var litt usikkert med «Veien»-turen denne helgen og endret dato, planla Erik og jeg en 2-dagers tur til Telemark. Telemark er generelt litt vanskelig tilgjengelig for oss med noe transport ned til Kongsberg.   Dag 1: Dessverre måtte vi starte turen fredag morgen i regnvær, men etter Enebakk var det fint. Vi kjørte rundt 450km den første dagen på superfine veier til Straand hotell.   Dag 2: Dessverre fikk jeg et batteriproblem med Diavelen om morgenen da vi ville dra fra hotellet men de hadde noen verktøy og en booster på hotellet, og vi klarte å få sykkelen i gang. Men på grunn av batteriproblemet bestemte vi oss for en annen rute hjem enn opprinnelig planlagt....... ikke optimalt på  ferge hvis du ikke kan slå av sykkelen.   Til tross for noen problemer på dag 2 en veldig fin tur med stort sett perfekt vær og superfine veier.  
    • Imponerende hvor gode dekk har blitt. Metzeler M9RR skulle være bedre enn forgjengeren på ALT, men er det mulig... Jepp, det er det.  Jeg får omtrent 12.000 ut av fordekk og 10.000 bak. Pluss det man kan tyne dem etter at slitasjemarkøren er aktiv. Bare der er forbedringen verdt den bittelitt økte prisen fra M7RR Det bidrar positivt å kjøre så mykt man kan/gidder/klarer, aktivt på bane/sving og ikke minst med store variasjoner i lufttrykk. Jeg bruker fra 30psi (2 bar) på bane og gromtur til 40psi/2,7bar til pendling og motorvei. Resultatet er tilnærmet null flate felt og null trapping.
    • Tidlig en søndags morgen, mer konkret denne søndags morgenen kjører jeg så gode svinger på kryss og tvers som mulig fra litt syd for Drammen til Sandefjord - se på utsikten fra Flautangen, inspisere gamle hytta "vår", kaffe på torget, ytre-veien til Tønsberg, svippe ut på Verdens ende og så kystveien forbi Åsgårdstrand kanskje kanskje. Slå følge?
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å benytte denne siden godtar du våre Personvernvilkår og Retningslinjer