Aleksander Skrevet 18. februar Del Skrevet 18. februar Tirsdag 24. juni klokken 15:00 – 19:00 Velkommen tirsdag 24. juni, klokken 15 - 19 med fem gromme pass for alle. Oppmøte kl 14. Les vår ABC grundig, memorér og følg den. Obligatorisk teknisk kontroll kl 14 Førermøte kl 14.30 Påmelding gjøres lenger ned på siden for 1.800 frem til 1. juni. Fra 1. juni er prisen 2.100 Påmelding stenger 22. juni kl. 23.59 (vi har kun forhåndspåmelding) Ikke videresalg av billetter. Ikke angrerett eller refusjon etter 1. Juni. Banekjøringen er åpen for medlemmer av Desmodromene og de danske og svenske Ducatiklubbene. Det er også noen gjesteplasser for de uten medlemskap, eller medlemmer på andre merker. Disse betaler 400 ekstra for deltagelse. Du må krysse av for at du godtar kjøpsvilkårene OG har satt deg nøye inn i Desmodromenes egenerklæring og vår ABC for banekjøring. Gruppeinndeling: Grønn = nybegynnere og alle som ønsker å øve i rolige former. Hvis det er din første gang med oss på Rudskogen, så skal du melde deg på i denne gruppen Gul = for de som har kjørt på bane tidligere og som ønsker litt tempo Rød = for de med mer erfaring Spørsmål? [email protected] 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stoppitide Skrevet 23. mai Del Skrevet 23. mai Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stoppitide Skrevet 29. mai Del Skrevet 29. mai Søndag 1. juni er siste dag for laveste pris 👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jon Tangenes Skrevet 1. juni Del Skrevet 1. juni stoppitide skrev (På 29.5.2025 den 12.13): Søndag 1. juni er siste dag for laveste pris 👍 Da får jeg henge meg på allerede nå da. Men det finnes vel div. refusjonsordninger, for oss sykemeldte🤪 I går våkna jeg, kjennte etter, og tenkte at, hmm, så bra,neste gang kan nok bilen bli hjemme. Så skulle vi ut å kjøre matrialer. Skulle flytte litt på materialene sideveis, og røska til🤕 (fort gjort gjlemme at man ikke er 30 lenger) Men, for å være optimist, så løser det seg vel i løpet av nitten dager, så jeg kliner til.. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brynjulv Skrevet 13. juni Del Skrevet 13. juni Bestillingen er i box og jeg ser frem til en fin dag på Rudskogen 🏁☀️, beste hilsen DesmoRingheim😎 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stoppitide Skrevet 16. juni Del Skrevet 16. juni Sitt ei med hendene i fanget - legg dem på tastaturet og gjør noe positivt for din psykiske helse 😎 Du kjører jo for pokker Ducati og er aldri utlært? Moro, trygt og sosialt. https://www.desmodromene.com/forum/21-banedager-for-ducatister-i-desmodromene-og-noen-heldige-gjester/ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neil66 Skrevet 17. juni Del Skrevet 17. juni OK, da har jeg meldt meg på for å gi ST'n en tur på bane, aldri ridd en sykkel på bane før (biler noen ganger) så vil være morsomt ... jeg håper ...! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stoppitide Skrevet lørdag kl 11:47 Del Skrevet lørdag kl 11:47 Rudskogen tirsdag 20 grader og tørt føre 😎🏍️ Kl 15 - 19 med fem gromme pass for alle. Lære, nyte og bli tryggere. Siste påmelding i morgen kveld 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jon Tangenes Skrevet lørdag kl 18:37 Del Skrevet lørdag kl 18:37 Neil66 skrev (På 17.6.2025 den 10.54): OK, da har jeg meldt meg på for å gi ST'n en tur på bane, aldri ridd en sykkel på bane før (biler noen ganger) så vil være morsomt ... jeg håper ...! ST på bane blir helt supert. Husk å flytte opp pottene, etter du har tatt av sedeveskene. Da følger hovedstøtta også med opp. På bildet kjører jeg en ST2 på Våler i fjor. Tror bildet er tatt eller etter jeg flytta opp pottene... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neil66 Skrevet søndag kl 10:00 Del Skrevet søndag kl 10:00 Har aldri hatt pottene på høyeste nivå, må ta en nærmere titt, trodde at sideveskene ramme måtte fjernes først for å gjøre dette, og det skal jeg ikke gjøre siden dette er min daily beater, og planlegger en laaaang tur i august! :P Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jon Tangenes Skrevet søndag kl 13:19 Del Skrevet søndag kl 13:19 Neil66 skrev (3 timer siden): Har aldri hatt pottene på høyeste nivå, må ta en nærmere titt, trodde at sideveskene ramme måtte fjernes først for å gjøre dette, og det skal jeg ikke gjøre siden dette er min daily beater, og planlegger en laaaang tur i august! 😛 Flytte opp pottene er en 1 minutters jobb. Kun en bolt ut, potte svinges opp, bolt inn/tilbake. Men da får du ikke plass til sideveska. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neil66 Skrevet søndag kl 13:30 Del Skrevet søndag kl 13:30 Jon Tangenes skrev (11 minutter siden): Flytte opp pottene er en 1 minutters jobb. Kun en bolt ut, potte svinges opp, bolt inn/tilbake. Men da får du ikke plass til sideveska. Skal prøve i morgen :) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stoppitide Skrevet søndag kl 17:22 Del Skrevet søndag kl 17:22 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jon Tangenes Skrevet søndag kl 19:04 Del Skrevet søndag kl 19:04 Armen min hadde sakte blitt bedre. Forrige Fredag kjørte jeg en dagstur, som gikk greit. Mandag skulle jeg flytte på noe plank i garasjen. Da hugg det til igjen. Denne gangen skikkelig vondt. Siden er den blitt noe bedre. prøvde meg på et par mil nå i kveld. Det gikk sånn passe😐 Men jeg har ikke gitt opp tirsdagen helt. Planen nå er å ta sykkelen på bilen (igjen), kjører med løse hender (som man egentlig skal), Blir jeg en sinke, får jeg heller flyttes ned i grønn gruppe.... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neil66 Skrevet søndag kl 19:09 Del Skrevet søndag kl 19:09 I dette tilfelle kan du vise meg veien hæhæ 😵💫 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jon Tangenes Skrevet søndag kl 19:19 Del Skrevet søndag kl 19:19 Ja, aldri så galt at det ikke er...😀 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neil66 Skrevet mandag kl 07:13 Del Skrevet mandag kl 07:13 Jon Tangenes skrev (17 timer siden): Flytte opp pottene er en 1 minutters jobb. Kun en bolt ut, potte svinges opp, bolt inn/tilbake. Men da får du ikke plass til sideveska. Da er det gjort - takk for tipsen ☺️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dennis Banelind Skrevet mandag kl 19:54 Del Skrevet mandag kl 19:54 Hei, Gleder meg veldig til Rudskogen i morgen!! 🏍 Er det servering/kiosk der så man kan få kjøpt mat og drikke? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aleksander Skrevet mandag kl 19:56 Forfatter Del Skrevet mandag kl 19:56 Det gjør vi også! Ja, de har kafeteria med litt kioskvarer der. Varmmat, og kalde +varme drikker 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vegar Dalsrud Skrevet tirsdag kl 18:52 Del Skrevet tirsdag kl 18:52 Da er nok en gang på sin plass å takke de som sørger for at vi får oppleve disse fantastiske banedagene. Grazie mille! 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neil66 Skrevet tirsdag kl 20:43 Del Skrevet tirsdag kl 20:43 Takk folkens, spesielt til styret og instruktørene som arrangerte, og overvåket, denne banedag, det var min først (på en MC) men 100% sikke ikke min siste! 🏍🏁 Hyggelig å treffe og sette noen ansikter til forumnavnene 😎 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stoppitide Skrevet tirsdag kl 21:43 Del Skrevet tirsdag kl 21:43 Enda en stor suksess 🙂 takket være flotte folk som deltar og Styre & Stell som stiller opp på dugnad for å gi sine bidrag. En forening på sitt beste - tusen takk🏆 Vi hadde 48 deltagere og passerte break even med 30% denne gangen. Nesten like bra som sist gang. Det viktigste er dog at alle har det gøy - både når dere kommer, når dere kjører og ikke minst når dere drar. Ingen personskader i dag heller. Alvoret synker inn i forsamlingen. Teknisk kontroll 😎 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KjetilF Skrevet tirsdag kl 22:21 Del Skrevet tirsdag kl 22:21 Tusen takk til alle som (igjen) lagde en fantastisk dag på Rudskogen, nydelig levert!! 👍🏻😎🏍️🫶🏻🙏🤩🥰☀️🏁🇮🇪 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
perern Skrevet 10 timer siden Del Skrevet 10 timer siden En strålende ettermiddag på Rudskogen😁 En bra gjeng som venter på at vi skal få kjøre. Generalen og presidenten under førermøtet. Pakket og klar for hjemreise, da kom regnet! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg