Ducati Monster 1100 EVO
-
Program
Ingen kommende hendelser funnet -
Aktive Tråder
-
En tungvinn løsning, må da skru av hele skiten for å ta med inn. Kriega har jeg og er en funksjonell og sikker patent. SW Motech har også fine bagger, men koster en del.
-
Av stoppitide · Skrevet
Skomakeren syr/nagler bagen fast i basen hvis den ellers er brukandes.... -
110 mil, Kvitfjell, Idre fjell og hjem ble en fornøyelse på EVO’n. Herlig moment og bra med trøkk ga sikre forbikjøringer, selv om den mangler det ekstra som en heftig V4 har. Sporsikker og lett å håndtere. La om fordekket til Pirelli Diablo Rosso IV, deilig å stole på et sikkert dekk når regnet sprutet på vei opp Espedalen. 6 år gammelt Metzeler Roadtec Z6 bakdekk nesten ikke brukt fungerte fint. Jeg kan nesten ikke se slitasje etter turen! Jeg er skikkelig fornøyd med valget av sykkel og faktisk positivt overrasket over kjøreegenskapene. Det blir spennende å prøve den på Rudskogen neste år. 1. modding gjennomført. Evotech styrelodd og vekk med fotpinnebrakett v side bak. Salveska blir nok destruert ved første anledning, hadde jeg ikke hatt med stropper ville den nok havnet i en eller annen grøft underveis🤨
-
Av Erik Olsson · Skrevet
Takk til dere alle som var med på tur og gjorde dette til en så fin opplevelse, og et spesiell takk til presidenten vår som tar jobben med å organisere disse turene. Personlig har jeg hatt en litt passiv MC sesong, og da er tilbudet om å bli med på slike organiserte turer veldig verdifulle, og for meg også en del av opplevelsen av å ha en Ducati. Ser frem til å se dere alle ved neste anledning.

Anbefalte innlegg