Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter 29 år med DUCATI, men aldri en Monster i min portefølje er det aldri for sent. Etter å ha kjørt både gamle, nye, enkle, avanserte og noe av det råeste på 2 hjul, så er tiden å prøve pur, enkel, luftavkjølt smykke. Etter 1 1/2 dag og 50 mil er jeg storfornøyd med innkjøp av en «strøken» DUCATI Monster 1100 EVO. Ingen adaptiv cruise, ikke Quick shift, ikke BLIS, ikke ca 200hk+, bare 100. Herlig sykkel med et fantastisk lydbilde og masse sjel. Ja ja, ikke er den rød, men det får så være😎 Fikk god hjelp av en god kompis til å få den hjem fra Tromøya, i dag en tur på en favoritt rute med 2 Ducati kompiser. Gleder meg til fortsettelsen😁

IMG_6379.jpeg

IMG_6386.jpeg

• Liker 7
Skrevet
stoppitide skrev (9 timer siden):

Modifikasjonslisten din 👍

1.  
  2.  
  3.  
  4.  
  5.  
  6.  
  7.  
  8.  
  9.   
  10.   

Mmm .. . 
1. Ikke hør på Lars.

2. Store bagasje kasser med braketter

3. Stor tankveske 25l

4. Større vindskjerm

5. Fotpinner med gummi for å avlaste ristinger fra motoren

6. Ekstralys foran

7. Komfortsal

8. Røde elokserte hendler og væskebeholdere

9. Veltebøyle

10. ?

• Haha 2
Skrevet

110 mil, Kvitfjell, Idre fjell og hjem ble en fornøyelse på EVO’n. Herlig moment og bra med trøkk ga sikre forbikjøringer, selv om den mangler det ekstra som en heftig V4 har. Sporsikker og lett å håndtere.
La om fordekket til Pirelli Diablo Rosso IV, deilig å stole på et sikkert dekk når regnet sprutet på vei opp Espedalen.
6 år gammelt Metzeler Roadtec Z6 bakdekk nesten ikke brukt fungerte fint. Jeg kan nesten ikke se slitasje etter turen!
Jeg er skikkelig fornøyd med valget av sykkel og faktisk  positivt overrasket over kjøreegenskapene.

Det blir spennende å prøve den på Rudskogen neste år.

1. modding gjennomført. Evotech styrelodd og vekk med fotpinnebrakett v side bak. 

Salveska blir nok destruert ved første anledning, hadde jeg ikke hatt med stropper ville den nok havnet i en eller annen grøft underveis🤨

IMG_6407.jpeg

• Liker 1
Skrevet
stoppitide skrev (1 time siden):

Skomakeren syr/nagler bagen fast i basen hvis den ellers er brukandes....

En tungvinn løsning, må da skru av hele skiten for å ta med inn. Kriega har jeg og er en funksjonell og sikker patent. SW Motech har også fine bagger, men koster en del.

• Program

Ingen kommende hendelser funnet
  • Aktive Tråder

• En tungvinn løsning, må da skru av hele skiten for å ta med inn. Kriega har jeg og er en funksjonell og sikker patent. SW Motech har også fine bagger, men koster en del.
    • Skomakeren syr/nagler bagen fast i basen hvis den ellers er brukandes....  
    • 110 mil, Kvitfjell, Idre fjell og hjem ble en fornøyelse på EVO’n. Herlig moment og bra med trøkk ga sikre forbikjøringer, selv om den mangler det ekstra som en heftig V4 har. Sporsikker og lett å håndtere. La om fordekket til Pirelli Diablo Rosso IV, deilig å stole på et sikkert dekk når regnet sprutet på vei opp Espedalen. 6 år gammelt Metzeler Roadtec Z6 bakdekk nesten ikke brukt fungerte fint. Jeg kan nesten ikke se slitasje etter turen! Jeg er skikkelig fornøyd med valget av sykkel og faktisk  positivt overrasket over kjøreegenskapene. Det blir spennende å prøve den på Rudskogen neste år. 1. modding gjennomført. Evotech styrelodd og vekk med fotpinnebrakett v side bak.    Salveska blir nok destruert ved første anledning, hadde jeg ikke hatt med stropper ville den nok havnet i en eller annen grøft underveis🤨
    • Takk til dere alle som var med på tur og gjorde dette til en så fin opplevelse, og et spesiell takk til presidenten vår som tar jobben med å organisere disse turene.  Personlig har jeg hatt en litt passiv MC sesong, og da er tilbudet om å bli med på slike organiserte turer veldig verdifulle, og for meg også en del av opplevelsen av å ha en Ducati. Ser frem til å se dere alle ved neste anledning.
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å benytte denne siden godtar du våre Personvernvilkår og Retningslinjer