Frontstøtte-greier
-
Program
Ingen kommende hendelser funnet -
Aktive Tråder
-
Av stoppitide · Skrevet
Flere produsenter lager en variant med en slags klo som griper under og bak nedre styrebro. Tror i hvert fall at T-Rex og Pitbull har/hadde dette. -
Av Jon Tangenes · Skrevet
Aha sveisa fast, da er jeg med. Da ligger den heller ikke an mot motorblokka (det hadde ikke vært noe særlig) Ikke verst t mekaniker'n klarte å gjenge i enden av den herda drivakselen, hvordan klarte han det? Og flaks at ikke kjedet hoppa av da drevet vandra innover... -
Av stoppitide · Skrevet
Ja, dette funker, men jeg konkluderer ikke før vi har passert 100.000? 200.000 km 😁 Spaceren er sveiset fast og dobbel lengde/dybde fordeler slitasjen på større deler av akslingen. Jeg tror mekanikeren sa/google-translated at DERSOM "koppen" slipper taket så vandrer ikke drevet så langt innover. -
Av Jon Tangenes · Skrevet
Jeg kjøpte Thansen løfteren. Den største adapteren var som tidl nevnt kun 18 mm. Så der ødela jeg nesten frontdekslet på Multin, da hele greia knela med for mye slakk inne i styrekrona.. Med en 19 mm pipe som foring gikk det bedre. Men i dag har jeg dreid riktig adapter. mangler bare å bore hullet og gjenge for låseskruen. 999'n har ikke desverre noe hull under styrekrona, så der er jeg like langt. Dvs. av med kåpa og jekke under motoren (litt mye pes, bare for å ta av forhjulet..)
-

Anbefalte innlegg