Holde en toventiler sprek etter 200.000 km
-
Program
Ingen kommende hendelser funnet -
Aktive Tråder
-
Av stoppitide · Skrevet
Ducati sin. Gummibelagt "vinkeljern" som løfter under gaffelbunnene. -
Av Jon Tangenes · Skrevet
Hva er det for en frontløfter er det du bruker lenger opp her, under bremseskive skift? -
Det mangler egnet innfesting for baggasje fra Kriega på flere modeller, herunder Streetfighter V2 og Panigale V2. Det eksisterer pr i dag heller ikke et egnet Fit Kit. Løvaas henviste meg til NorSafe, som har vært meget behjelpelige. NorSafe har også videformidlet dialog med Kriega, som nå forhåpentligvis arbeider med et egnet kit. Inntil videre kan dette løses ganske enkelt på egenhånd. Når du kjøper en bag fra Kriega medfølger reimer med løkker for innfesting. Disse kan kappes i egnet lengde, lag hull med en syl, og skru dem fast i rammen. På Streetfighter og Panigale er det egnede festepunkter under passasjersal. Jeg fikk stresstestet mine med US-20, aktiv kjøring på svingete og tidvis humpete veier i 190 mil, gir ikke tegn til å gi seg. Jeg anbefaler å kjøpe egnet kit når det kommer, men inntil videre - og for alle andre - finnes det gode muligheter for å fikse selv om løsningen ikke er produsert.
-
Av Thomas Scharrer · Skrevet
Nei, jeg har Termi -
Av stoppitide · Skrevet
Det er forskjell på måling med tanke på banekjøring og dette som er sjekk av lovlighet i henhold til sykkelens typegodkjenning. Likevel; sannsynligvis ikke lovlig på vei dersom det ikke er tillatt på bane i Norge. Har du det originale?
-

Anbefalte innlegg