Aleksander Skrevet 19. februar Skrevet 19. februar Desmodromenes Ducati Weekend i samarbeid med importøren Ducati Sverige-Norge Velkommen fredag 26. juni fra klokken 13:00 – 21:00 med masse gromme pass for alle. Oppmøte kl 11.30 Les vår ABC grundig, memorér og følg den. Obligatorisk teknisk kontroll kl 11.30 og førermøte kl 12.20 VÆR DER!!!! Påmelding gjøres lenger ned på siden for 2.900 senest 1. juni. Fra 2. juni er prisen 3.400 Påmeldingen stenger på kvelden onsdag 24. juni kl. 23.59 (vi har kun forhåndspåmelding)(travel dag, så ingen unntak!)(August har fått beskjed😁😁 Ikke videresalg av billetter. Ingen angrerett eller refusjon etter 2. juni. Banekjøringen er åpen primært for medlemmer av Desmodromene. Vi ønsker å dyrke klubbfølelsen, men det er også noen gjesteplasser for de uten medlemskap (også på andre merker), eller medlemmer på andre merker. Disse betaler noe mer for deltagelse. Du må underveis i påmeldingen krysse av for at du godtar kjøpsvilkårene OG har satt deg nøye inn i Desmodromenes egenerklæring og vår ABC for banekjøring. Tar noen minutter, men er viktig for sikkerheten og for den godkjenningen fra Statens Vegvesen som vi må ha. Gruppeinndeling: Grønn = nybegynnere og alle som ønsker å øve i rolige former. Hvis det er din første gang med oss på Rudskogen, så skal du melde deg på i denne gruppen. Gul = for de som har kjørt på bane tidligere og som ønsker litt tempo Rød = for de med mer erfaring Spørsmål? [email protected] 1
Brynjulv Skrevet 26. mai Skrevet 26. mai Hei alle sammen ☺️, da er påmelding til Ducati Weekend 🏍️utført. Ser frem til ett flott opphold 🤠. Som vanlig så pleier jeg å ankomme kvelden i forveien, slik blir det i år også. Det jeg liker med Ducati Weekend er bruke de tingene jeg har hjemme. Og denne gang er det en voksen Humbaur tilhenger bakom Chevy`n som skal brukes. Jobber nå med ett korrekt oppsett med sikring av Ducati. Bilder kommer når det er klart. Det hadde vært hyggelig om flere hadde kommet kvelden i forveien. Oppsett av pitbox blir den sosiale rammen i forkant av arrangementet sammen med grilling og sosialt samvær ☀️😎. Så bare gjør bil og tilhenger klar for reisen til Rudskogen Raceway 😊! Vi sees torsdag 25. juni 🤗 3 1
stoppitide Skrevet 26. mai Skrevet 26. mai Strålende Brynjulv; overhodet i Rebellslekten😎 Det er sen start på selve dagen, så da har man god tid til å sove lenge. Vi jobber med gjennomføringen og innholdet på dagen. Antagelig noe litt ekstra godt på middagsmenyen. Guruen for oppsett av best mulig fjæring; Esp1-Tech kommer igjen. Gratis for medlemmene. 🏍️ 3
trond stian borge Skrevet 31. mai Skrevet 31. mai Påmeldt jeg også, til earlybird pris! Blir spennende å kjøre med nyoppsatt dempergaffel av Esp1-tech og nye dekk. Da er det bare å bestille fint vær så blir det garantert en suksess. 3
Jon Tangenes Skrevet 1. juni Skrevet 1. juni Blir dyreste banedag hittil, og krasjer litt med AGM's banedag få dager etter (som jeg meldte meg på for lenge siden). Men i Juli skjer det jo ingen ting, så jeg blir med (som vanlig) Store sjangser for at jeg også dukker opp kvelden før, Brynjulv. Godt vær er bestillt fra meg også🙂 2
Brynjulv Skrevet 7. juni Skrevet 7. juni Hei Desmovenner 😊, i finværet så har man sjonglert noe ledig tid mellom arbeidsoppgaver i hjemmet og arrangementer med barna til å jobbe med prosjekt Ducati Weekend 2026. Har jobbet med mc-feste inne i hengeren. Gjenstår noe, men jeg er tilfreds med slik det blir. Nå er det pitbox’n som blir "hjemmet" på utsiden som står for tur. Gleder meg at Jon kommer med sin Chevrolet. Vet at det er flere V8 entusiaster som også kommer. Beste hilsen Brynjulv 😎 2 1
Brynjulv Skrevet 14. juni Skrevet 14. juni Hei igjen 😁, her kommer helgens oppdatering. Fra våre venner i USA 🇺🇸, og det er ikke Donald Trump 🤪, har jeg fått tilsendt ett proft kaffebord som er festet til hitch receiver mellom Chevy’n og tilhenger. Ett flott tilskudd når man skal glede seg med en kopp av det sorte gullet ☕️ på reisen ☀️🏁. Håper andre gjør redskapen klar til oppmøte kvelden før DW2026. Vi sees 😁 3
stoppitide Skrevet 14. juni Skrevet 14. juni Hvordan kobler du kaffemaskinen til vann? Strøm er greit nok, men vann?
Brynjulv Skrevet 14. juni Skrevet 14. juni Vann 💧 er det enkleste 👍😁. I disse tider hvor DSB ønsker at alle skal kunne klare seg i tre dager hvis noe alvorlig skjer, så er en 5 ltr kanne med fersk vann alltid med 🙌🤠. Og sammen med Dometic 12V kaffetrakter er kaffen aldri langt unna ☕️👌. Brukes i båt på sjøen 🌊og i bil 🚘 på land 🎖️. Men når vi flotter oss på Rudskogen Raceway så går vi All Inn med 220V kapsel maskin 💪😁 1
stoppitide Skrevet 14. juni Skrevet 14. juni Hva med min espresso? Ikke av kapsel, nei, nei, nei takk.
Helge Skrevet 15. juni Skrevet 15. juni stoppitide skrev (16 timer siden): Hva med min espresso? Ikke av kapsel, nei, nei, nei takk. Da er svaret Bialetti-kanne og gassbluss ☕️ 1 2
stoppitide Skrevet 17. juni Skrevet 17. juni I dag ble jeg servert "ristretto". Mindre vann, tror jeg. Deilig fyldig smak. Hvem tar ansvar for å forsyne presidenten med god kaffe? Kommer du, Helge?
stoppitide Skrevet 17. juni Skrevet 17. juni Dessuten; Ducati "Weekend" nærmer seg og Yr stiller seg foreløpig positive. Vi har Frank med superstatus som suveren instruktør for Grønn gruppe. Hjemmegrodde instruktører med lang erfaring i Gul gruppe og ellers der det er nyttig. Nyrekruttert kar med "litt" erfaring i rød gruppe. Fanfare; Ole Bjørn Plassen supplerer Marie Gjone og andre "Røde" instruktører. Eker stiller med trygge og gode eksempler til etterfølgelse på banen OG litt mekanisk nødhjelp hvis man plutselig trenger det. Importøren Sverige-Norge sender hilsener og hjelper oss i kulissene, men måtte stokke om kalenderen (bl.a. p.g.a. fokus på enduro i tillegg) og har lovet å komme sterkere tilbake. Da blir det vel vafler da? Løvaas stiller med noen demosykler (til kjøring på vei. Ikke bane.) Norges ledende ekspert på fjæringsoppsett, Esp1-Tech, kommer. Hos oss er det aldri trengsel på banen. Da blir det lettere å kjøre sitt eget opplegg. Uforstyrret og mye tryggere. https://www.bike.no/nyheter/bli-med-ducati-pa-rudskogen-26-juni/ Påmelding øverst i denne tråden, snarest og senest onsdag kveld 24. juni. Vi trenger tiden før, under og etter kjøringen til å passe på SIKKERHET & TRIVSEL. Derfor ingen tid til å betjene påmelding etter den 24. VI SEES SNART😎🏍️
Helge Skrevet 17. juni Skrevet 17. juni Jeg skulle veldig gjerne gjort et lite comeback på Ducati Weekend. Dessverre er vi i et bryllup den dagen (ikke vårt!). Men jeg har et mål om at gode, gamle '99 996SPS skal få et lite comeback på Rudskogen. Problemet er at den sykkelen kommer til å ta til rett fram og så til høyre i T1 😄 1
stoppitide Skrevet 17. juni Skrevet 17. juni 😆😆 jeg husker godt de humpene i den høyresvingen (og det gjør sikkert sykkelen din også). Var den T1 på gamle banen? Var T1 cafésvingen? I tegningene til "nye" Rudskogen var det åpning for to baner. Én som var ganske lik den gamle og der var det hull i gjerdet for "din" høyresving på enden av langsiden. Den andre banen var tegnet mer eller mindre som T2, 3, 4, 5, 6 og så gjennom gjerdet og inn på T2 igjen. Altså en gammel sløyfe, en ny sløyfe og en full sløyfe.
Algr Skrevet 18. juni Skrevet 18. juni Hei 🙂 Er det mulig å være tilskuer å bare få oppleve stemningen å se på kjøringen til de andre? Kommer da selvfølgelig på to hjul selv :-) 1
Aleksander Skrevet 18. juni Forfatter Skrevet 18. juni Algr skrev (11 minutter siden): Hei 🙂 Er det mulig å være tilskuer å bare få oppleve stemningen å se på kjøringen til de andre? Kommer da selvfølgelig på to hjul selv 🙂 Absolutt! Området er åpent for alle som ønsker å sole seg i glansen 😉
Helge Skrevet 19. juni Skrevet 19. juni stoppitide skrev (På 18.6.2026 den 0.39): 😆😆 jeg husker godt de humpene i den høyresvingen (og det gjør sikkert sykkelen din også). Var den T1 på gamle banen? Var T1 cafésvingen? I tegningene til "nye" Rudskogen var det åpning for to baner. Én som var ganske lik den gamle og der var det hull i gjerdet for "din" høyresving på enden av langsiden. Den andre banen var tegnet mer eller mindre som T2, 3, 4, 5, 6 og så gjennom gjerdet og inn på T2 igjen. Altså en gammel sløyfe, en ny sløyfe og en full sløyfe. Jeg kan ikke huske at vi brukte T1, T2 osv. som navn på svinger på den gamle banen. På race var start og mål på Langstrekket, som er likt som i dag bortsett fra at det har blitt litt lengre. I få fall kan vi vel si at "gamle T1" er omtrent samme sted som i dag, bortsett fra at det var en høyresving som kom litt tidligere. Her er den gamle banen:
stoppitide Skrevet søndag kl 09:54 Skrevet søndag kl 09:54 Greit dette? 🙂 Påmelding nå med en gang, like gjerne. Eller senest onsdag kveld. V E L K O M M E N
Brynjulv Skrevet i går, 17:21 Skrevet i går, 17:21 Hei igjen Jon, og alle dere andre. Tok noe lenger tid i dag med saker og ting, men kjører fra Horten hvert øyeblikk. Bildene viser oppsett med nytt tilhenger tilskudd 🙌😄. Så lenge det varer…. Vi har mye å snakke om alle samme. Vi sees
Brynjulv Skrevet 21 timer siden Skrevet 21 timer siden Det er god stemning på Rudskogen blant fremmøtte Chevrolet førere 🙌😄. En selfie plasserer seg opp ned. Det er noe som ikke stemmer 😅 1
stoppitide Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Det kommer flere hyggelige meldinger snart. Herlig dag. Pause nå - på fantastiske Rudskogen 😎 20260626_185407.mp4
Anbefalte innlegg