Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Denne sommeren tenkte jeg på å gjøre til den store touring sommeren.. en tur nedover kontinentet.. tyskland nederland belgia frankrike over til england irland osv..   fortsette nedover frankrikem biskaia fjorden, spaniaa, portugal..   noen som har noe lignende i tankene?

Skrevet

kanskje litt i overkant den ruta æ beskriver.. ihvertfall på tre uker.. med fortsettelse Algarve -> gibraltar - > Andorra -> Monaco -> Venice, for så ta noen dager ved den Kroatiske kyst.. Nordover via alpene og så sett turen nordøst for å kjøre østsia av det Baltiske hav hjem via finland..  ?

Skrevet

Ikke ferge mellom Norge og UK dessverre. Såvidt jeg vet, ikke lenger Esbjerg-Harwich heller. Bare sykkel på tog i tunnell som gjelder nå. Det går ferge fra nord i Spania/Portugal til syd i England. Jeg synes ambisjonene høres voldsomme ut, men det kan gå og da er det vel bare å sette i gang. Skulle du dumpe innom alper/dolomitter fra midten av juli, så får vi snakkes...

Skrevet

joda, e nokk altfor voldsomt... .. uk islands får bli en egen tur, blir jo litt uvant å kjøre på feil sia av veien også..

Korteste veien for meg til kontinentet blir vel rett sør til Botnviken i sverige, og følge E4 til stockhol (170 mil til stockholm)og båt derfra, eller på østsiden med E8 ned til Helsinki(bare 150 til Helsinki), så båt evt til estland , latvia eller polen, evt hvis noen går til tyskland, og vips så var man på kontinetet.. :-)

  • 2 måneder senere...
Skrevet

On topic i off topic :rolleyes: (ikke viktig nok til egen Meccanica tråd)

 

For de som måtte lure.... slik skal en ventil helst ikke se ut :angry: Antagelig falsk luft som har skapt skikkelig utrivelig temperatur i kammeret - i tillegg til andre mer eller mindre sannsynlige årsaker.

 

Takk til hardt arbeidende mekanikere som strakk seg langt, utvidet den avtalte servicen BETYDELIG og reddet turer, banedager og humøret mitt ;)

 

 

post-75-0-99009500-1436476004_thumb.jpg

Skrevet

On topic i off topic :rolleyes: (ikke viktig nok til egen Meccanica tråd)

 

For de som måtte lure.... slik skal en ventil helst ikke se ut :angry: Antagelig falsk luft som har skapt skikkelig utrivelig temperatur i kammeret - i tillegg til andre mer eller mindre sannsynlige årsaker.

 

Takk til hardt arbeidende mekanikere som strakk seg langt, utvidet den avtalte servicen BETYDELIG og reddet turer, banedager og humøret mitt ;)

Uff da, godt den er fikset så resten av sesongen er reddet :)

  • 5 måneder senere...
  • 1 måned senere...
  • 1 år senere...
  • 3 uker senere...

  • Program

    Ingen kommende hendelser funnet
  • Aktive Tråder

    • Går jo an å bruke, men ikke noe moro å clutche med. Kjøp noe stilig og vis oss bilder etterpå😎
    • Hei, jeg tenkte å kjøpe et solvisir til banebruk. Til min hjelm, Shlubbert S2 finnes det: Sota 50% og 80% samt orange. 80% kan vel bli litt mye i skyggepartier? Ser at mange anbefaler speilrefleks, gjerne klart. Til min hjelm finnes det to typer speil: Iridium og Blå. Jeg tenker å gå for iridium speil, Hva tenker baneekspertene? https://nstgardermoen.no/shop/product/visir-til-c3-c3-pro-s2-s2-sport-15763#attr=28164,9212 Jeg har nedfellbart solvisir inni hjelmen, som er glimrende til turbruk. Men kan kanskje bli litt mye optikk, og litt mørkt på bane.... 
    • Jeg har dette kløtsjhuset i alulegering liggende. Det ser ut som om det har endel slitespor. Eller skal de være slik? Bare å kaste?
    • "Ja - bare å komme" sa han. Jeg hadde spurt om å få prøvekjøre en Ducati. Jøss, for en service, tenkte jeg. Kort tid etterpå var jeg Ducatist. Takket være Trond. Jeg har vel ikke vært helt alene om å kjøpe sykkel av ham, heller 😎  Trond har nå gjort jobben sin og pensjonerer seg om et par uker.  På vegne av Desmodromene takker jeg for ditt lure smil og din gode innsats for Ducati 🏆
    • 👌👍gått å slippe det, vi for være forbilder for yngre(125ccm) generasjoner på dette med godt teknisk vedlikehold av sykkel og holde igjen litt på støy😅 fks.
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å benytte denne siden godtar du våre Personvernvilkår og Retningslinjer