stoppitide Skrevet 21. juni Forfatter Skrevet 21. juni Ler så det romler her 😆 Foreningen har vært gavmild og ved meg sørget for at Per Borges avhengighet av reise-slippers har vært dekket i mange år. Det er flere på lager.😎 Noen grønne har påpekt at de ikke bør være bare engangs https://dinside.dagbladet.no/reise/kaster-millioner-av-slippers-spinnvilt/84722979 1 1
Helge Skrevet 21. juni Skrevet 21. juni I dag skjedde dette, rakk å stoppe og ta et bilde langs veien 🙂 4 1
Helge Skrevet 30. juni Skrevet 30. juni Deilig lite trafikk mellom kl. 19 og 21 i kveld, selv om det var litt flere ute på veiene enn under Brasil-kampen i 1998 😄 Var det flere som benyttet muligheten og fikk seg en fin tur? Her fra bensinstasjonen i Son. 1
stoppitide Skrevet 30. juni Forfatter Skrevet 30. juni Vi får en ny mulighet til fredelige veier snart. Norge møter Brasil igjen😎😎 2
Jon Tangenes Skrevet 1. juli Skrevet 1. juli Helge skrev (13 timer siden): Deilig lite trafikk mellom kl. 19 og 21 i kveld, selv om det var litt flere ute på veiene enn under Brasil-kampen i 1998 😄 Var det flere som benyttet muligheten og fikk seg en fin tur? Her fra bensinstasjonen i Son. Jada, det var stille og fint på vei hjem fra Rudskogen i går kveld. 1
Helge Skrevet 7. juli Skrevet 7. juli stoppitide skrev (På 5.7.2026 den 22.06): Ute i kveld, Helge? Er på ferie med stisykkel i stedet for Ducati 🙂 Ville uansett ikke vært ute og kjørt kl 23-01, da hadde jeg bare bekymret meg for kryssende dyr på veien.
Anbefalte innlegg