Holde en toventiler sprek etter 200.000 km
-
Fremtidige hendelser
Ingen kommende hendelser funnet -
Aktive Tråder
-
Av stoppitide · Skrevet
Dette er venstre side, så det er ikke akutt for hjulet. Likevel absolutt greit hvis drev-greiene også sitter som ment. Når slark foreligger bør noe gjøres. Sjekket nå hvor gammelt CNC boss'et er og antagelig klart for bytte (6 år/ca 90.000 km) Ja, jeg har et nav og aksel i reserve👍 -
Du har vel enda et drevboss/nav liggende, eller et det det som står på nå? Kjekt om bakhjulet sitter omtrent fast tenker jeg 🙂
-
Av stoppitide · Skrevet
Løs akselmutter så prøver å se hva dagens "overhaling" gjør. Relativt nytt drevboss(?), men disse CNC Racing greiene har tilsynelatende aluminium spor(?)/splines i motsetning til svinedyre originale som har stål. Det er også mulig at stålakslingen er slitt, men den er også relativt ny. Vi får se... Oljeskift gikk greit. Gammel CRG clutchhendel som slarket endel. Hullet hadde blitt ovalt og et resultat var at det ikke lenger var mulig å justere nok på "plunger rod" til at fri var enkelt å legge inn. Hendler til disse "big pivot" coffin master'ne er vanskelig å finne - så det ble Vortex. Ny CRG bremsehendel til Brembo radialpumpen kommer på snart. -
Av stoppitide · Skrevet
På grus fra Dalseter, Fefor, Gålå, Fagerhøi og den peneste veien ned til Skeikampen. Tipper 50 som snittfart. Passering av GS gruppe var moro😎😅 Midt i Peer Gynts vei, omtrent. 2 km nord for Skei. Her ser vi nordre halvpart av Skeikampen, appelsinhytta i Skaret litt til venstre (nord) og bakerst er Prestkampen Den bratteste delen av kampen, med alpinanlegget Hotellet som lærte meg endel om livet og å sette pris på mye av det😎 -
Av stoppitide · Skrevet
Fikk lånt verktøy til å etterstramme akselmutter (venstre) bak. Tipper det må renses/planes litt for å få bedre kontakt der. Ellers bra👍 Funäsdalen er tydeligvis en gjennomfartsåre og endel trafikk t.o.m. Alvdal også. Frem til Funäsdalen og fra Alvdal stille. Nå frokostmøte med meg selv for å lande ruten hjemover. Sognefjellet frister, men er kanskje tettet igjen av biler... Muilg at jeg tar Vinstra, Skåbu, Dalseter og så Peer Gynt-vegen (hard grus) til barndomsparadiset Skeikampen. 🙂🙂
-
Anbefalte innlegg