Holde en toventiler sprek etter 200.000 km
-
Fremtidige hendelser
Ingen kommende hendelser funnet -
Aktive Tråder
-
Av stoppitide · Skrevet
Søndagstur i sommervær? Jeg klør etter å kjøre langt, men må kan hende justere underveis. Eventuelt reisefølge skal også høres👍 Med full klaff blir det VEIEN t/r Särna (minus Finnskogens sikk sakk) -
Av Jon Tangenes · Skrevet
Ca 8, altså åtte månder til neste banedag. Så jeg reiser oppover i morra Lørdag, overnatter i telt på gokartbanen. Har meldt meg på til kjøring på Søndag. -
Av Per Oddvar Skåre · Skrevet
Sønnen min ønsker å bygge en A2 av en 796, og lurer på om noen har standard eksos og ecu liggene som de gjerne vil selge for en rimelig penge? -
Av stoppitide · Skrevet
Før og etter 🙂 Det som beveger seg i videoen nedenfor er bare kjedet -
Av stoppitide · Skrevet
En god dag for sykkelen😎👍 Drevboss nytt i juli, men i tillegg var "quick change sprocket carrier" slitt/utgått på km/kaputt. Skjer hver 80-90.000km. Da ligger det ikke lenger tett på/rundt drevbosset og kan flagre litt. Laget for å kunne bevege seg litt sideveis, sentrere seg, på bosset og rykkutjevnerne, men hos meg var rykkutjevnerne også slitt. Det skjer omtrent på 100.000+ Det går fort nok unna når man forbereder seg godt og er motivert. At tilsynelatende mange/nesten alle Ducatideler svikter etter omtrent 100.000 er interessant eller i hvert fall praktisk nyttig kunnskap og ikke noe å klage på. Ny carrier og Øysteins donorMS sine lite brukte rykkutjevnere på plass rett før regnvær. Alt renset, pusset og smurt. Halvannen times jobb er innafor😎
-
Anbefalte innlegg