Holde en toventiler sprek etter 200.000 km
-
Program
Ingen kommende hendelser funnet -
Aktive TrÄder
-
Av stoppitide · Skrevet
https://www.facebook.com/desmodromene ImportÞren kommer fra Sverige med: -Streetfighter V2 S -Streetfighter V4 S -Panigale V2 S -Panigale V4 S -Hypermotard 698 Mono RVE -Hypermotard V2 Kl 10 - 17 pÄ onsdag 9. og kl 10 - 19 pÄ torsdag 10. Sees vi? Avtal samkjÞring her hvis man Þnsker seg det. -
Av stoppitide · Skrevet
Bra at flere pirresđ Jeg synes det er magiske opplevelser - bĂ„de pĂ„ og av sykkelen. Pakke minimalistisk bidrar til Ă„ forenkle hele turen. Noen ganger er det sĂ„ varmt at alt ekstraarbeid (pakking, bĂŠring og stropping) fĂžles forferdelig. Jeg legger ogsĂ„ litt prestisje i Ă„ redusere fokuset pĂ„ komfort. Hver sin smak. Eneste mĂ„ten Ă„ komme ned i 14 liter er at absolutt alle enheter mĂ„ vĂŠre smĂ„, fĂ„ og tynne. Spesielt gjelder dette sko. Barfotsko er supre Ă„ pakke og man styrer unna Ă„ gĂ„ i flip flops. RegntĂžy mĂ„ vĂŠre uten fĂČr. Gummihansker - mĂ„ler 3 x 12 cm - rulles hardt og tapes hardt. StĂžveltrekk av materiale som ligner pĂ„ badeball - pakkvolum 2 x 10 x 12 cm. Mini tannkremtube - kun Ăšn. Alt annet i toalettmappen krympes - null innpakning helst - lavt antall. Skjorter kortermet og av tynt materiale. Ikke alle alpekartene - kun de relevante. Ikke de aller minste/stĂžrste unbrakonĂžklene. Ikke selve bagens regntrekk - for stort - innholdet holdes tĂžrt av Ă©n plastpose. SĂ„nn mĂ„ man tenke om ALT som skal med. Foruten, selvfĂžlgelig, at en tredel av det man synes skal med, IKKE skal med likevel. Det jeg vanligvis skal ha med inn pĂ„ bĂ„t/hotell pakker jeg i reiseposer sĂ„ jeg ikke behĂžver Ă„ stroppe bagen av og pĂ„ hver dag. Da ligger verktĂžy, kart, regntĂžy og litt annet pĂ„ sykkelen det meste av tiden. NĂ„r alt dette er sagt, sĂ„ bryr jeg meg fint lite om reisefĂžlget drasser rundt pĂ„ fem ganger sĂ„ mye. Bare ikke klag pĂ„ at svetten renner đ  Her er en omtrentlig liste jeg laget for mange Ă„r siden. Ăžrepropper lader mobil lĂžse kartblad notatblokk, penn sidestĂžtte-puck til evt grusparkering pass toalettmappe (miniversjoner av: tannkrem, -bĂžrste, barberhĂžvel, -skum, salve, neglefil, q-tips, saltpiller...) En underbukse Bukse tynn 2 skjorter 1 t-skjorte ett par ekstra kjĂžresokker ett par vanlige sokker LITT vaskepulver sko lette kjedespray mini gummi regnhansker regntĂžy fĂžrstehjelpspute LITT verktĂžy, to sikringer, LITT tape, tre zip ties, en fotpinne, reserve bremsehendel dekk-rep db-killere reservenĂžkkel kode/kort for nĂždstart stropp 7. sans  Da hadde jeg pĂ„ meg: underbukse langermet t-skjorte knestrĂžmper ryggskinne hansker jakke bukse stĂžvler hjelm -
Reisefeberen herjer, men jeg fĂ„r se nĂ„r den kan slippes lĂžs. Et spĂžrsmĂ„l til Lars: Du hadde bare 14 liter bagasje; husker jeg riktig fra begynnelsen her? Det er imponerende i seg selv. Du bruker ikke regntĂžy etter hva jeg kan lese ut av teksten, det hjelper noe. Men likevel.. Hva har du med av verktĂžy/deler? Og ellers... to boxere og tre t-skjorter?Â
-
Av Morten Evensen · Skrevet
Hei neida ikke noe uoverkommelig det, gjĂžr det via offisiell app UK ETA, Se bilde. anbefales. Kostnad ca 250,- kr. -
Av stoppitide · Skrevet
HÞres bra ut. Var sÞknad om Ä besÞke dem pr bÄt vanskelig?
-

Anbefalte innlegg