Holde en toventiler sprek etter 200.000 km
-
Program
Ingen kommende hendelser funnet -
Aktive TrÄder
-
Av Aleksander · Skrevet
Takk for en flott dag pĂ„ banen alle sammen! Det er en ĂŠre og en glede Ă„ fĂ„ arrangere nĂ„r stemning, kjĂžring og tilbakemeldinger er sĂ„ bra som i dag. Om dere ikke fĂžlger oss pĂ„ Instagram er det pĂ„ tide đ https://www.instagram.com/p/DYiRSxYjPO7/?igsh=MWExamR1NmR5emR5ZQ== -
Det ble jo en flott dag, takk for supert arrangement đ Legger ved noen bilder fra dagen. AndrĂ©  Â
-
Takk for en fantastisk banedag!! Nydelig levert som alltidđđïžđđźđč
-
Av stoppitide · Skrevet
Tusen takk for oppmĂžtet đ Jeg tror vi landet pĂ„ 45 omtrent. Rett etter 17. mai helg er det kjempebra. Litt pluss i klubbkassen til og med đ En av fĂ„ Ducatier som faktisk frister (nesten like mye som Monster'n min) Trivelig i depoet Variert hengeropplegg En gang i blant regner det jo.... Rekrutter innom .... far og sĂžnn pĂ„ tur fra andre siden av fjorden Noen tiĂ„r tilbake StrĂžken 821 Ekspert og superinspirator Espen i Esp1-Tech hjalp oss med oppsett. SĂ„nn blir det nĂ„r man ikke har henger eller varebil Corsegeneralen har fĂ„tt dilla pĂ„ filming Oppdatering av ting mens man venter pĂ„ Espen-hjelp -
Skulle selvfĂžlgelig svĂŠrt gjerne vĂŠrt med, men denne gangen mĂ„ jeg stĂ„ over đ Ser ut til Ă„ bli en helt perfekt dag for mange fine pass!
-

Anbefalte innlegg